  • Data: 2009-02-16 13:15:30
    Temat: Re: 1080i czy 720p
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gnbo44$jhe$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz... mnie nie chodzi o jeden kanał - TVNTurbo jako przykład podałem.

    Ja się zgadzam, że powinna być sensowna cena za każdy kanał i sam powinieneś
    móc sobie wybrać które chcesz oglądać.
    Ale jeśli np. Cyfra w pakiecie podstawowym za 40 zł ma polskich programów z
    40, to wychodzi że każdy z nich powinien kosztować 1 zł.
    Wiadomo, że żaden klient nie kupi więcej niż kilku programów które czasem
    ogląda.
    Ja np. wziąłbym 4*Discovery, NG, tvn24, tvn turbo, może AleKino i nic więcej
    (resztę mam w Multipakiecie oraz dvb-t).
    Czyli nie zarobiliby 40 zł tylko 8 zł.

    Czyli żeby wyszli na swoje, to te kanały musiałyby kosztować minimum 4 razy
    więcej.

    Końcowy efekt cenowy byłby zbliżony do początkowego, a miałbym mniej
    programów.
    Więc sens tej operacji (pewnie technicznie mocno skomplikowanej) jest taki
    sobie.
    Może poza mniejszymi opłatami dla nadawców mało interesujących kanałów.

    Bardziej mnie wkurza, że do Multipakietu (czyli samego Canal+) nie mogę
    sobie wziąć w/w programów nawet w opcji.

    >Co mi po C+ (którą swego czasu miałem), kiedy np. MGM za żadne pieniądze
    >nie będę tam miał.

    A na N nie będziesz miał Canal+ - w ten sposób to raczej nie wytłumaczymy
    sobie o co chodzi.
    Co takiego jest na MGM że warto to mieć?