  • 31. Data: 2015-05-26 08:13:37
    Temat: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > PLONK na jakis czas.

    Czemu na jakiś czas? Ja kolesia już dawno spuściłem do kanału i mam
    spokój. U mnie plonk to one way ticket ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2015-05-26 11:57:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    0...@4...net
    *Tomasz Pyra* napisał(-a):

    > Tak się zastanawiam.
    > Bo PJ zatrzymywane jest w trybie decyzji administracyjnej -
    > teoreytcznie nie jest to więc kara (od której można by się odwołać do
    > sądu).

    Ale od decyzji administracyjnych zdaje się w ogóle istnieje tryb
    odwoławczy. Chyba że odebranie PJ to /superdecyzja/, od której odwołanie
    nie istnieje :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 33. Data: 2015-05-26 12:18:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    *Tomasz Pyra* napisał(-a):

    >Ale od decyzji administracyjnych zdaje się w ogóle istnieje tryb
    >odwoławczy. Chyba że odebranie PJ to /superdecyzja/, od której
    >odwołanie nie istnieje :D

    Poniekad tak jest - bo co prawda odwolac sie mozesz, ale urzad szybko
    odpowie ze przeciez funkcjonariusz stwierdzil przekroczenie i nic
    innego ustawa nie przewiduje.

    J.

  • 34. Data: 2015-05-26 15:59:54
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A5B485746D4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    >W mediach pojawiła sie liczba 144 - ponoc tyle PJ zabrali kierowcom
    > pierwszego dnia za przekroczenie predkosci powyzej 50km/h.
    > Pytanie do grupowych statystyków - czy to duzo?
    > Czy ktos wie, ile srednio policja dawała przed nowymi przepisami dziennie
    > mandatów za przekroczenie powyzej 50km/h w terenie zabudowanym?

    Kierowca a zwłaszcza na pms powinien wiedzieć, że nie ma "terenu
    zabudowanego". Jak słyszę tych wszystkich medialnych fahofcuf którzy często
    ujadają w tv i posłyszę "teren zabudowany" to szlag mnie trafia, że taka
    niekompetencja nas informuje i poucza.

    > Czy w ogole sa takie dane dostepne?
    > Dane potrzebne aby odpowiedziec na pytanie: czy policja zrobiła celową
    > lapanke, aby pokazać, jak bardzo były potrzebne zmiany w przepisach.

    Na pewno była mendialna pokazówka w dniu wejścia przepisów. W inne dni
    takiego, który w o. z. przekracza prędkość trzeba będzie jeszcze namierzyć.
    Będzie tak jak z łapaniem pijanych czyli okazjonalne akcje
    świąteczno-łykendowe. Poza tym propaganda jak przy światłach mijania w dzień
    mnie nie interesuje.

    neelix

  • 35. Data: 2015-05-26 16:38:50
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 25.05.2015 o 17:45 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > W mediach pojawiła sie liczba 144 - ponoc tyle PJ zabrali kierowcom
    > pierwszego dnia za przekroczenie predkosci powyzej 50km/h.

    A mnie zastanawia, że pierwszego dnia 144 a w kolejnych znacznie mniej.
    Tak kierowcy zwolnili, policja odpuściła z kontrolami, czy piraci się
    kończą (tych 144 to był istotny procent całości)?

    --
    SW3
    ----

  • 36. Data: 2015-05-26 16:51:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Tak kierowcy zwolnili, policja odpuściła z kontrolami, czy piraci się
    >kończą (tych 144 to był istotny procent całości)?

    Wszysko naraz ... plus ... a w kolejnych naprawde mniej ?

    J.

  • 37. Data: 2015-05-26 17:21:16
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 17:45, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Dane potrzebne aby odpowiedziec na pytanie: czy policja zrobiła celową
    > lapanke, aby pokazać, jak bardzo były potrzebne zmiany w przepisach.

    Ja uważam, że to była łapanka
    W moim mieście akurat tego dnia któryś wylot z miasta był obstawiony
    suszarką. A kręciłem się od 7 do 21 i non stop gdzieś był ustawiony patrol.
    Na następny dzień sprawdzam w internecie a tu takie coś:
    http://pisz.wm.pl/269946,Skontrolowali-blisko-piecdz
    iesiat-pojazdow.html

    Tak więc na bank to są zawyżone dane

  • 38. Data: 2015-05-26 18:49:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.05.2015 o 00:05, Tomasz Pyra pisze:

    > Jazda po zatrzymaniu prawa jazdy przedłuża okres zatrzymania do 6 miesięcy,
    > a w tym okresie kolejny raz to AFAIR cofnięcie uprawnień, czyli dopiero w
    > tej sytuacji będzie to skutkowało regresem ubezpieczeniowym w przypadku
    > szkód z OC.
    >
    > A na kurs pewnie się będzie można zapisać minimum po pół roku.
    >
    > Chociaż znając życie okaże się że szybciej, łatwiej i taniej będzie na
    > jakiejś Ukrainie czy gdzieś tam.

    nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale do niedawna za wyścig na
    zabudowanym można było dostać za 500, punkty i jeździć spokojniej dalej.
    Teraz? Zabierają prawko na parę miesięcy i jeśli gość będzie jeździł
    spokojnie to... tyle? Zero kary?

    ToMasz

  • 39. Data: 2015-05-26 21:20:33
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 18:49, ToMasz pisze:

    > nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale do niedawna za wyścig na
    > zabudowanym można było dostać za 500, punkty i jeździć spokojniej dalej.
    Prawie, bo jak nazbierałeś >24 punkty to ci zabierali prawo, a jazda bez
    to było wykroczenie.

    > Teraz? Zabierają prawko na parę miesięcy i jeśli gość będzie jeździł
    > spokojnie to... tyle? Zero kary?
    Nie będzie jezdził bo nie będzie miał prawa, a jak złapią to już jest
    przestępstwo i w łagodnej wersji przedłużenie zakazu na 6 miesięcy, w
    ostrej sąd i wyrok.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 40. Data: 2015-05-26 21:45:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No wiesz, gmina Kobylnica w dobrych czasach zarabiala 6 mln rocznie na
    > mandatach. To jest ponad 16 tys dziennie, 32 mandaty po 500 zl, albo
    > 160 po 100.
    >
    > A to jedna mala gmina.

    Ano własnie...