-
Data: 2010-05-03 13:18:27
Temat: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:hrm3tj$l58$1@inews.gazeta.pl...
>>> BAU / BCZ (od końca 2003r.) w zasadzie możesz szukać.
>>
>> Czyli wersja 180KM z 2004 roku nie powinna rozpadac sie co dwa miesiace?
>
>> I jeszcze jedno pytanie - jak z chipowaniem slabszych na te 170-180KM?
>
> Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
> tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
> absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką napędową.
> Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0..
Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym
pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce
jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na
śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem
na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=