  • Data: 2011-11-15 15:48:27
    Temat: Re: 20 lat bez Freddiego[ot]
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2011 12:04, Kell a pisze:

    > Nie zgadzam sie, ludzie nie rodza sie glupsi niz 20 lat temu.
    > To media robia z nich glupich.
    nie zgadzam się. To matki które przy minimum pracy osiągnęły
    satysfakcjonujący poziom życia, pokazują swoim dzieciom że bardziej się
    nie trzeba starać. Podstawowa zdolność czytania ogranicza zasób lektur i
    widzy, wiec publiczność "nie kuma" inteligentnych żartów. Zauważ ze
    egzamin na prawo jazdy to koszmar, bo nie wystarczy 50%+1 punkt żeby
    dostać mierny i "zaliczyć". Więc skoro są tacy a nie inni telewidzowie,
    to do ich poziomu jest dostosowany program TV. Ja w 91roku byłem prawie
    telemanikiem! Mądrzejszy raczej nie jestem, a mimo to oglądać nie mam
    czego. Davinci learning oceniałem wysoko, Discovery i Knowledge -
    całkiem całkiem, a reszta - dno i metr mułu. Jak u kogoś w TV ostanio
    zobaczyłem w (godzinach popołudniowych), jak półnagą wystraszoną modelkę
    polewają czekoladą w celu wykonania niebanalnego portretu - to mnie
    normalnie obrzydzenie wzięło...
    ToMasz