  • 1. Data: 2016-03-03 11:14:05
    Temat: 206 czy megane
    Od: mirek <m...@o...eu>

    Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

    megane 1.6
    206 - 1.4

    80% miasto

    Chodzi mi o bezawaryjność

  • 2. Data: 2016-03-03 14:09:37
    Temat: Re: 206 czy megane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok
    >2001-2002)
    >megane 1.6
    >206 - 1.4
    >80% miasto
    >Chodzi mi o bezawaryjność

    To nie wiesz, ze nie szuka sie wtedy samochodu na litere F ?

    J.

  • 3. Data: 2016-03-03 14:28:17
    Od: mirek <m...@o...eu>

    W dniu 2016-03-03 o 14:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "mirek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > To nie wiesz, ze nie szuka sie wtedy samochodu na litere F ?
    >
    > J.

    tylko że tutaj nie ma na litere F.......

  • 4. Data: 2016-03-03 14:29:16
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.03.2016 mirek <m...@o...eu> napisał/a:
    > Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

    Ja bym wybrał 206- bo po prostu mi się bardziej podoba :-)

    A i tak trzeba dokładnie pomacać wybraną sztukę...

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2016-03-03 16:05:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mirek pisze tak:

    pl...
    >>> 206 - 1.4

    > tylko że tutaj nie ma na litere F.......

    Francuskiego

    Mogę Cię zapewnić, że jeśli mówisz o Peugeot 206 to jest baaaaaaardzo
    awaryjny. Ludzie, którzy kupują samochody wg kryterium "bo ładny"
    nabierają się na niego.

    Nie słyszę za to nic złego o Clio żeby się psuł. Kolega ma i nic nie
    naprawia ale on jest z tych, którym diabeł dzieci kołysze.

    Kup sobie Fiata Pandę.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-03-03 20:12:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.03.2016 o 11:14, mirek pisze:
    > Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

> [...]

    Wybór między dżumą a cholerą.
    Coś z Dalekiego Wschodu kup jak chcesz mieć spokój.

  • 7. Data: 2016-03-03 20:14:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.03.2016 o 14:29, Dominik & Co pisze:

    > Ja bym wybrał 206- bo po prostu mi się bardziej podoba :-)
    >
    > A i tak trzeba dokładnie pomacać wybraną sztukę...

    Nic to nie da.
    Toto się psuło na potęgę, nawet przy rocznikach o kilka lat młodszych.

    Nawet jak dzisiaj (w momencie kupna) jest sprawne, to jutro zepsuje się
    samo z siebie.
    Syn miał taki z 2006 roku i to była taka sama tragedia jak moja kilka
    lat starsza Megane II.

  • 8. Data: 2016-03-03 23:53:31
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    A moja żona jeździ 206 od kilku lat i w sumie mogę powiedzieć, że sprawuje się
    lepiej, niż mógłbym przypuszczać. Poza typową eksploatacją, jeden wahacz, czujnik od
    wentylatorów i to tyle przez kilka lat.

  • 9. Data: 2016-03-04 08:51:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.03.2016 o 20:12, Cavallino pisze:
> [...]
    jak widzisz nikt nie zwrócił uwagi na silniki. cotam silnik. za naprawę
    zapłacisz 2 tyś, ale silenblocki w zawieszeniu ważniejsze. A czy w
    peugeot 1.4 kryje się tylko 1 konktetny model silnika? Niema w nich
    różnic? to weź ten model, który dłużej jeździ, którego mechanicy od
    dawna znają

    > Wybór między dżumą a cholerą.
    > Coś z Dalekiego Wschodu kup jak chcesz mieć spokój.

    Co prawda nic niemam do Twoich wyborów. ale czasami takie pytania
    wyglądają tak, jakbyś pytał czy lepiej wbijać gwoździa śrubokrętem
    krzyżakowym czy płaskim. młotek odpada

    ToMasz

  • 10. Data: 2016-03-04 14:42:24
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-03-03 o 11:14, mirek pisze:
    > Co byscie wybrali 206(rocznik ok 2004) czy meganke (rocznik ok 2001-2002)

> [...]
    206-tka
    Żona miała i sprawowało się to to rewelacyjnie. Totalna eksploatacja
    (silnik 2,0HDI 90KM) i nic nie chciało się popsuć więcej...