  • Data: 2012-12-05 20:55:42
    Temat: Re: 3d -> 2d
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie jest firr kenobi... TU JEST!

    > Wogole nie mam dobrej szybkiej wersji
    > procedury do rasteryzacji trojkatow (/z
    > depthem) To co mam jest sredniej jakosci
    > a i tak siedzialem nad tym kilka dni 'jak
    > nic' (ze sie tak wyraze), Wogle okazuje sie z ciezko znalezc w necie gotowa procke
    do rasteryzacji trojkata - a niby prosta sprawa

    Poszukaj pod kątem 'dema', 'scena', 'compo'.
    Niektóre scenowe dema są dostępne ze źródłami.
    (np. http://www.viksoe.dk/code/democode.htm )
    Zobacz źródła mesa, Quake1.

    I oraz, porządnie poszukaj.
    Znajdziesz np. http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=48912
    (pierwszy link tamże)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Ze Slaska kilofem wydobywa sie wegiel kamienny i brunatny gornik