  • Data: 2012-04-07 20:43:45
    Temat: Re: 4ry wierzchołki (głupi problem)
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jlol4d$h1d$...@i...gazeta.pl...

    > to by bylo chyba za dlugie, chyba moge to zrobic sprawdzajac
    > w jakiej cwiartce jest wektor B-A (mozna zalozyc ze ABCD sa
    > uporzadkowane np prawoskretnie wiec chyba powinno byc ok)

    Posortować oddzielnie (Ax, Bx, Cx, Dx) i (Ay, By, Cy, Dy).

    Lewe są te z najmniejszymi x-sami, górne te z najmniejszymi (największymi?
    zależy od przyjętego układu współrzędnych) y-kami.

    Trochę logiki i powinno działać.

    Funkcje min i max nie będą (chyba) szybsze niż if-else .

    Najogólniej? Są 24 przypadki, wystarczy "zajarzyć" który z nich i już jest
    prosto.