  • 21. Data: 2014-06-10 19:04:15
    Temat: Re: A co z motocyklistami?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    rAzor wydumał(a) w news:539738e3$0$2144$65785112@news.neostrada.pl :

    > he he he ... mkarwan. NIe myliłem się, twierdząc, że twoje życie bez
    > mkarwana nie jest warte funta kłaków.

    Widzisz tu mkarwana? Mam nadzieję że tu nie przylezie :)...no, na co
    czekasz? Leć mu donieś.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 22. Data: 2014-06-10 19:12:31
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-10 19:04, Użytkownik - MichaelData(R) napisał::
    > rAzor wydumał(a) w news:539738e3$0$2144$65785112@news.neostrada.pl :

    > Widzisz tu mkarwana?

    Ja nie, ale ty zobaczyłeś! I z mety odleciałeś. Aż mi monitor zaparował.
    You guys... he he he
    Też kiedyś tęskniłem. Ale to kobieta była. :-P

  • 23. Data: 2014-06-10 19:16:41
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    rAzor wydumał(a) w news:53973c7e$0$2143$65785112@news.neostrada.pl :

    > Też kiedyś tęskniłem. Ale to kobieta była. :-P

    Teraz pewnie jest już suką :]

    Masz II szansę :D
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 24. Data: 2014-06-10 19:55:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jun 2014 12:03:16 +0200, WW napisał(a):

    > że on ściga się z dwoma motocyklistami.

    Dziś w telewizorni się zająknęli że policja szuka też motocyklistów...
    Powodzenia :)
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2014-06-10 20:23:43
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-10 19:16, Użytkownik - MichaelData(R) napisał::
    > rAzor wydumał(a) w news:53973c7e$0$2143$65785112@news.neostrada.pl :

    > Teraz pewnie jest już suką :]

    No, lepiej suką, niż tirówką. :-D

  • 26. Data: 2014-06-10 20:25:29
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-06-10 19:55, Użytkownik - Jacek Maciejewski napisał::

    > Dziś w telewizorni się zająknęli że policja szuka też motocyklistów...
    > Powodzenia :)

    Znajdą. Całą noc będą jeździć, ale znajdą. :-)

  • 27. Data: 2014-06-10 23:01:38
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-06-10 12:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ich jest jednak nieco mniej szalencza.
    >
    > Na szerokim pasie motocykl sie w miare miesic miedzy samochodami. A
    > takie BMW to juz ledwo ledwo.
    >
    > Tak czy inaczej - jak szalec, to bardziej typowym autem i z dala od
    > miejsca zarejestrowania.
    > No i komorke wylaczyc :-)
    >

    > J.

    Podobno minął rok. Ustawowo operatorzy trzymają logi przez 12 miesięcy.

  • 28. Data: 2014-06-11 00:05:17
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-10, o godz. 12:27:17
    MichaelData(R) <s...@o...com> napisał(a):

    > WW wydumał(a) w news:ln6l56$29c$1@node2.news.atman.pl :

    > A ten twój Alan 87 ma skręconą moc i homologację? Cos mi sie wydaje ze
    > podajesz nim z 10W a nie z 4 jak pozwalaja przepisy :>

    Bierz nntp-posting-host i leć do uke. Kolejnego zwyrodnialca, bandytę bez
    skrupułów, udało się namierzyć dzięki czujności internetowej braci. Nie
    zapomnij sfilmować monitora.

    Poza tym to jest 4W ERP, wiesz co to znaczy?

  • 29. Data: 2014-06-11 01:46:46
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "mastalerz" wydumał(a) w wiadomości ID news:20140611000517.24a0211b@mail.mx

    > Poza tym to jest 4W ERP, wiesz co to znaczy?

    ...chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Alanem 87 :> Jeśli wiesz, cokolwiek to
    znaczy :]
    --
    Michael________

  • 30. Data: 2014-06-11 02:51:14
    Od: mastalerz <m...@m...mx>

    Dnia 2014-06-11, o godz. 01:46:46
    MichaelData(R) <s...@o...com> napisał(a):

    > "mastalerz" wydumał(a) w wiadomości ID

    > ...chyba nigdy nie miałeś do czynienia z Alanem 87 :> Jeśli wiesz,
    > cokolwiek to znaczy :]

    Akurat miałem dość długo. Nieważne, dziad o wozie, baba o kozie.