  • 41. Data: 2014-08-28 23:08:50
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: masti <g...@t...hell>

    W wrote:

    > masti wystukał, co następuje:

    > Ojoj? Czyli sugerujesz, że na przytłaczającej większości urządzeń z
    > robocikiem nie ma maszyny wirtualnej czy tak tylko pierdolisz?

    z czytania ze zrozumieniem: pała

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-08-29 00:36:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 19:34:13 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Nie ma apek pracujących w 'native code'?

    Są, nazywa się NDK i raczej używa się tego do tworzenia libów a nie
    całych aplikacji. Gdy jest potrzeba aby jakaś cześć funkcjonalna
    aplikacji była pogoniona natywnie (np. engine gry) lub gdy mamy już
    gotowy kod np. w C i nie jest opłacalne go przepisywanie na Jave
    można tą część toolsami NDK skompilować do natywnego kodu platformy i
    wywołać później z Javy.

    https://developer.android.com/tools/sdk/ndk/index.ht
    ml

    --
    Marek

  • 43. Data: 2014-08-29 01:46:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > nie jest opłacalne go przepisywanie na Jave można tą część toolsami NDK
    > skompilować do natywnego kodu platformy i wywołać później z Javy.

    Dzięki Marku!

  • 44. Data: 2014-08-29 07:24:40
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2014 07:43:01 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Unsupported features in PlayBook 2.1
    > Telephony
    > NDK
    > Barometer
    > Bluetooth
    > NFC
    > Proximity sensor
    > VOIP
    > Google Maps
    > C2DM
    >
    > No ale użytkownicy piszą, że to działa... a miało nie działać. Kłamią?

    Umiesz czytać? Rozmowa jest o BB OS10 a Ty wyjeżdżasz z 7-calowym tabletem
    z OS 2.1 Jaki to ma związek?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 45. Data: 2014-08-29 08:23:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Aug 2014 07:24:40 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
    > Umiesz czytać? Rozmowa jest o BB OS10 a Ty wyjeżdżasz z 7-calowym
    tabletem
    > z OS 2.1 Jaki to ma związek?

    dla os 10 (fragment z działu "hardware"):

    http://developer.blackberry.com/android/apisupport/u
    nsupported_api_jell
    ybean_hardware.html

    --
    Marek

  • 46. Data: 2014-08-29 14:30:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > dla os 10 (fragment z działu "hardware"):
    >

    > http://developer.blackberry.com/android/apisupport/u
    nsupported_api_jellybean_hardware.html

    Szach-mat.

  • 47. Data: 2014-08-29 18:07:51
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 12:30:17 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    nsupported_api_jellybean_hardware.html

    > Szach-mat.

    Taaa... Kilka rzeczy nie działa i już szach-mat. Najbardziej dokuczliwe
    jest pewnie niedziałanie pęciopalcowego dotyku przy wielkości ekranu w BB
    Q5.
    Nie zmienia to faktu, że nie masz pojęcia o czym piszesz myląc tablet z
    OS2.1 z telefonem z OS10. Na iOS nie działa nic z Androida, ale kto by się
    tym przejmował - w iStorze jest tysiące aplikacji: darmowe nawigacje
    off-line, aplikacje do zarządzania diodą powiadomień, świetne managery
    plików na karcie SD :)

    A tak serio: dla ludzi szukających narzędzia pracy, a nie biżuterii do
    szpanowania w Starbucksie BB jest niszową marką produkującą doskonałe
    telefony i terminale internetowe z pewnymi cechami smartfonu. Ilość
    aplikacji w Blackberry World jest wartością trzeciorzędną. Miło, że działa
    większość aplikacji ze sklepu Play Google, ale nie to jest siłą i wartością
    BB.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 48. Data: 2014-08-29 19:45:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Taaa... Kilka rzeczy nie działa i już szach-mat. Najbardziej dokuczliwe
    > jest pewnie niedziałanie pęciopalcowego dotyku przy wielkości ekranu w BB

    Sadze ze bardziej dokuczliwe bedzie niedzialanie wifi, NFC i innych usług
    sprzętowych wymienionych na tej liscie.

    > Nie zmienia to faktu, że nie masz pojęcia o czym piszesz myląc tablet z
    > OS2.1 z telefonem z OS10.

    Nigdy nie twierdzilem ze jestem ekspertem od programowania systemow BB.
    Zauważ ze nie serwowałem Ci własnej wiedzy na ten temat tylko wspólnie
    komentowaleśmy informacje jakie podlinkował nam Marek.

> [...]
    > tym przejmował - w iStorze jest tysiące aplikacji: darmowe nawigacje
    > off-line, aplikacje do zarządzania diodą powiadomień, świetne managery

    Masz racje, nie spotkałem się jeszcze w ciągu używania iPhone od ponad 3
    lat z sytuacją gdzie jakaś aplikacja którą chciałbym użyć byla dostępna
    tylko na Androida a niedostępna na iPhone.
    Nie można niestety tego samego powiedzieć o Windows ani o BB.

> [...]
    > większość aplikacji ze sklepu Play Google, ale nie to jest siłą i wartością

    Nie wiem czemu się tak podniecasz nazywaniem iPhona biżuterią czy
    wypominasz tego Starbucksa - czy to jakieś techniki psychologiczne na
    poprawienie sobie sztucznie humoru?

  • 49. Data: 2014-08-29 21:09:19
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 17:45:45 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Sadze ze bardziej dokuczliwe bedzie niedzialanie wifi, NFC i innych usług
    > sprzętowych wymienionych na tej liscie.

    Potwierdzasz brak umiejętności czytania - WiFi działa, nie działa WiFi
    Direct. Co do NFC, to będzie bardzo przeszkadzało użytkownikom iPhone - oni
    cały czas używają NFC. Wprawdzie jeszcze Apple w żadnym telefonie nie
    zastosowało modułu NFC, ale kto by się tym przejmował - fanboye na pewno
    mają dziesiątki argumentów dlaczego NFC nie jest im potrzebne, a jego
    niedziałanie w aplikacjach Androida w BB to porażka :)

> [...]
    > tylko na Androida a niedostępna na iPhone.
    > Nie można niestety tego samego powiedzieć o Windows ani o BB.

    To jakiej aplikacji do obsługi NFC teraz używasz? Często korzystasz z
    Google Now?

    > Nie wiem czemu się tak podniecasz nazywaniem iPhona biżuterią czy
    > wypominasz tego Starbucksa - czy to jakieś techniki psychologiczne na
    > poprawienie sobie sztucznie humoru?

    Bo podniecasz się tym iPhone jakby to był ósmy cud świata, a to zwykły
    drogi smartfon z poważnymi brakami w funkcjonalności.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 50. Data: 2014-08-29 22:42:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    > Potwierdzasz brak umiejętności czytania - WiFi działa, nie działa WiFi
    > Direct.

    To nie jest brak umiejetnosci czytania, raczej niedopisane jedno slowo...
    :-)
    Nie masz nic pracujacego z Wifi Direct?

> [...]
    > mają dziesiątki argumentów dlaczego NFC nie jest im potrzebne, a jego
    > niedziałanie w aplikacjach Androida w BB to porażka :)

    Czyli nic na tej liscie nie ma dla ciebie wartosciowego?

    > To jakiej aplikacji do obsługi NFC teraz używasz? Często korzystasz z
    > Google Now?

    Uzywam ponad trzyletniego już iPhone4.

    > Bo podniecasz się tym iPhone jakby to był ósmy cud świata, a to zwykły
    > drogi smartfon z poważnymi brakami w funkcjonalności.

    Wydaje Ci sie ze sie podniecam...
    Raczej probuje przeciwstawic sie powszecgnej nagonce na iPhone/Apple ktorej
    to przyklad wlasnie zaprezentowales uzywajac "argumentow" typu biżuteria
    czy "starbucks".

    A co do ceny iPhone to juz omawialismy to: wydaje Ci sie tylko ze jest
    drogi bo nie widujesz u siebie na rynku wielu drogich...