-
Data: 2015-01-31 22:56:03
Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...
>> To nie jest wina timerów... tylko zle ustawionej zielonej fali...
>>
>> Tam gdzie jezdzisz czesto to sobie dostosujesz.
>> Gorzej jak zielona fala ziala odwrotnie.
>> Ruszam, ze skrzyzowania, jae a na drugim swietle ciagle czerwone.
>> Jk wolno do cholery mam jechac?
>
> Obawiam się, że "prawdziwie przepisowo" może się załapać na
> złośliwe komentarze :P, ale popatrz na to tak: projektant
> nie może założyć więcej niż jakieś 45km/h, żeby być "zgodnie
> z przepisami".
> Wszak 50km/h to jest maximum maximorum, albo jak to elektronicy
> oznaczają "peak value".
> Mało, narzakania na to, że przecież nie można wymagać, aby
> kierowca jechał i ślepił w licznik tak żeby utrzymać +/-1,
> znaczy tolerancja jest potrzebna.
>
> Dla jasności: jak tylko komentuję i objaśniam.
> To jest oczywisty wniosek z przyjęcia 50km/h(peak).
>
Akurat iejsce ktore mi sie kojarzy ma 70km/h.
A treba jechac dokladnie okolo 60 i to ruszjac niespecjalnie szybko zeby
plynnie przejechac.
Jest tak w Poznaniu zarówno na Nowch Zawadach jak i na Bułgarskiej.
Ale sa tez miejsca ze jade zauwazalnie szybciej niz limit a i tak lapie sie
np. na trzech skrzyzowaniach z rzedu na zolte - wniosek, ze tam predkosc
jest zaloona wyzsza niz dozwolona.
>> A mistrowie stania na czerwonym juz
>> zniecierpliwieni za mna - najchetniej przeskoczliby nad moim autem
>> ble tylko szybko dojechac do swiateł, stanac na czerwonym i
>> poblokowac plynnosc ruchu...
>
> Liczą na szansę wykonania planu "x2" i zmieszczeniu w drugiej
> albo i trzeciej harmonicznej ;)
>
Czerwone widac z daleka wiec jedyne na co moga liczyc to na szybsze zuzycie
hamulców.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.15 23:40 janusz_k
- 31.01.15 23:59 masti
- 02.02.15 14:45 Gotfryd Smolik news
- 02.02.15 15:07 Gotfryd Smolik news
- 02.02.15 15:34 masti
- 02.02.15 16:47 Shrek
- 02.02.15 18:07 J.F.
- 02.02.15 18:49 janusz_k
- 02.02.15 20:08 masti
- 03.02.15 00:30 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=