  • 1. Data: 2012-04-29 15:46:32
    Temat: A wy wciąż karmicie...
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Odnośnie ostatnich "bohaterów" grupy - wątek z archiwum.
    http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/b
    rowse_thread/thread/91c998ddac4d991e/3ad74b80204b9e8
    8?q=insubject:Hehe+insubject:Pszemol+insubject:znowu
    +insubject:rozrabia
    za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 2. Data: 2012-04-29 16:58:01
    Temat: Re: A wy wciąż karmicie...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-04-2012 15:46, Waldek Godel pisze:
    > za niedługo będzie dziesięciolecie, a już wtedy był "znany"

    Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-04-29 17:54:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

    Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

  • 4. Data: 2012-04-29 18:50:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j...@p...onet.pl>,
    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

    No wlasnie nie wiadomo.
    Ma jakies dziwne hobby. W tym jego applehejterstwie przypomina mi Borata
    (i jego stosunek do zydow).

    --
    TA

  • 5. Data: 2012-04-29 20:54:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pszemol

    > Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

    Troll Waldek, jak na trolla przystało, widzi trollowanie wszędzie, tylko
    nie u siebie. Nie ma sensu się nim przejmować.

  • 6. Data: 2012-04-30 00:14:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Czemu ma służyć używanie argumentów personalnych przez Godela?

    Pewnie niczemu. To tylko informacja, że jesteś inny od przynajmniej 10 lat.

  • 7. Data: 2012-05-01 05:52:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Pewnie niczemu. To tylko informacja, że jesteś inny od przynajmniej 10
    > lat.

    I ta "informacja" jest formą argumentu personalnego.
    Argumenty personalne zwykle używa ten, kto przegrywa dysputę merytoryczną.

  • 8. Data: 2012-05-01 19:31:54
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > I ta "informacja" jest formą argumentu personalnego.
    > Argumenty personalne zwykle używa ten, kto przegrywa dysputę merytoryczną.

    Jak zwykle bredzisz, wmawiając wszystkim swoje naciągane teorie spiskowe.
    Skończ robić z siebie pajaca, a nikt nie będzie musiał niczego używać.

  • 9. Data: 2012-05-09 08:14:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak zwykle bredzisz, wmawiając wszystkim swoje naciągane teorie spiskowe.
    > Skończ robić z siebie pajaca, a nikt nie będzie musiał niczego używać.

    Dlaczego Ty nie chcesz skończyć robienia z siebie pajaca?

  • 10. Data: 2012-05-11 19:03:04

    Sun, 29 Apr 2012 16:58:01 +0200, w <jnjl0s$gai$1@mx1.internetia.pl>, DoQ

    > Na PMS chyba jeszcze wcześniej :)

    I tak samo na pl.news.czytniki, gdzie wielbił pod niebiosa kulawego Outlooka.
    Zupełnie tak samo jak teraz iPhone.
    Ma facet jakiś mocny pociąg do badziewia :).