  • Data: 2021-12-16 23:17:54
    Temat: Re: Adam YT
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Gil <g...@g...pl> wrote:

    > foto.cyfrowa wystartowała chyba w 2003 roku.

    17 sierpnia 2001.

    #v+
    From n...@u...pl Fri Aug 17 10:50:01 2001
    From: Tomasz R Surmacz <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Fri, 17 Aug 2001 11:50:01
    Subject: cmsg newgroup pl.rec.foto.cyfrowa

    This is a new group created in the pl.* hierarchy.

    For your newsgroups file:
    pl.rec.foto.cyfrowa Zdjecia z komputera.

    Wyniki pl.rec.foto.cyfrowa - 118 waznych glosow

    Tak Nie : 2/3? >=50? : Wynik? : Grupa
    ---- ---- : ---- ----- : ------ : -------------------------------------------
    115 3 : Tak Tak : Tak : pl.rec.foto.cyfrowa
    Glosy wstrzymujace sie: 2, glosy niewazne: 14

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa pomaga popularyzowac wiedze o fotografii cyfrowej. Na grupie
    poruszamy glownie tematy natury technicznej. W dyskusji nie powinny
    byc poruszane tematy dotyczace wylacznie fotografii klasycznej.
    Nie wykluczamy dyskusji na tematy nie zwiazane z podejsciem czysto
    technicznym (np. sztuka cyfrowa) oraz polemik na temat roznic miedzy
    fotografia klasyczna i cyfrowa. Dopuszczalne sa tez tematy techniczne
    obejmujace cyfrowa obrobke zdjec.

    Tematy zabronione: dyskusje na temat fotografii klasycznej bez wyraznego
    watku nawiazujacego do fotografii cyfrowej, oraz dyskusje nie zwiazane z
    tematem grupy.

    Zabronione jest takze wysylanie listow zawierajacych jakiekolwiek binaria
    -- programow/zdjec itp. oraz jakikolwiek spam. Dozwolone pojedyncze
    ogloszenia o tematyce informacyjno-komercyjnej. Niedozwolone sa
    cross-posty miedzy pl.rec.foto.cyfrowa a innymi grupami pl.rec.foto.*

    --
    Aktualna liste aktywnych grup pl.* mozna zawsze znalezc pod adresem
    http://www.usenet.pl/doc/pl.newsgroups

    --
    Siedząc w urzędzie jakiś czarny koleś spytał się mnie:
    - Hej, jaki masz numerek?