  • Data: 2014-08-31 01:12:17
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Czarny Rudy Żyd Chińczyk" lttecn$2dr3$...@a...netfront.net

    > internet nie jest niezbedny do zycia.

    [do ludzkiego życia potrzebna jest kobieta
    i ludzka sperma; bez kobiet czy ludzkiej
    spermy -- ludzkie życie nie jest możliwe;
    ale ci, którzy nie myślą perspektywicznie,
    którzy widzą jedynie koniuszek własnego
    nosa, nie chcą o tym wiedzieć; ponadto
    potrzebne jest pożywienie i powietrze,
    choć moim zdaniem powietrze jest pożywieniem]

    Może nie jest, ale życie ułatwia.

    > powiedzmy sobie szczerze: dla kogos kto ma takie dylematy jak ty - luksus. solorz
    chuj, bo daje za

    [przecenia Solorza! 'chuj, dupa i kamieni kupa' to
    cała Polska, zatem Solorz nie może być chujem; no,
    chyba że to jakieś wyrażenie idiomatyczne...]

    Nic nie daje, ale udostępnia.

    > darmo,

    Jego darmo polega na niepłaceniu Polsce rynkowej
    opłaty. Ja Ci dam ,,za darmo'' mieszkanie, ale pod
    takim warunkiem, że Ty mi najpierw pożyczysz milion
    złotych, a następnie zrezygnujesz z odzysku tego
    miliona. OK?

    > a powinien jeszcze doplacic i kazdemu osobiscie modem sprezentowac.

    Dlaczego tak?

    > mam to gowno jako awaryjny dostep do internetu, nie da sie z tego korzystac na
    dluzsza mete,

    Da się -- AGPS, pogoda, m@ile, radio netowe i VoIP...

    > ale potrafi uratowac dupe.

    Można zapłacić zaległe rachunki za normalny dostęp do netu.

    > do uzywania jako podstawowy dostep do internetu to sie nawet srednio nie nadaje.

    Po prostu -- nie nadaje się. Nawet przed epoką
    wkładania kapci [czyli chyba ,,na bosaka''] nie
    można było z tym wytrzymać na dłuższą metę.
    [niepi_jacką]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'