  • Data: 2014-09-12 08:21:02
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 54117408$0$2238$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli SŻ zaoszczędził 2 miliardy plnów i dał 200 tysięcy kart -- wolałbym
    > jednak forsę. 2000000000/200000 daje ile? 10000/1 czyli 10kpln na osobę.
    > Za 10kpln mógłbym sporo kupić. Nawet wtedy bym wolał, gdybym tę forsę
    > dostał w bonach przeznaczonych tylko na net komórkowy lub sprzęt do
    > netu komórkowego.

    Akurat SŻ prowadzi interes, a nie Armię Zbawienia. Ale skoro zdecydował
    się przyjąć wstępne warunki sprzedawania usługi pod nazwą AERO2, a więc
    wiedział na co się decyduje, to absolutnie nie ma prawa ich później
    zmieniać na niekorzyść klienta, także odpowiednie organy nie powinny mu
    pozwalać na takie praktyki.