  • 71. Data: 2014-12-08 13:26:24
    Temat: Re: Aero2
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Sam, wiidzisz, po prostu nie masz swiadomosci ze zapłaciłes.

    Dobra, podnieś mi świadomość i wytłumacz mi, jak to zapłaciłem i za co,
    bo faktycznie nie zauważyłem, żeby mi z portmonetki coś ubyło.

  • 72. Data: 2014-12-08 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > robił przetarg i pobierał opłatę koncesyjną z reprezentacją klientów
    > Aero2, to należałoby zgodnie z prawdą napisać, że nie tyle
    > "zapłacili", co dostali od Solorza mniej kasy za tą koncesję, niż
    > planowali. Ale nic mi nie wiadomo, żeby UKE, czy Skarb Państwa
    > Solorzowi płacił z pieniędzy klientów Aero2 za świadczenie tej usługi.
    > To jest barter. I w pewnym momencie obie strony zgodziły się, że
    > pierwotne warunki są nieraealne i najlepiej będzie pójść na kompromis.
    > Czyli obniżyć opłatę koncesyjną w zamian za niezawalenie całego
    > projektu i na dokładkę jeszcze to dziwaczne BDI.

    To jest spór o nomenklature na który nie mam ochoty bo nie widze sensu.
    Prawda jest taka, ze usługa została zapłacona (nie wazne czy czujesz
    wypływ pieniedzy z kieszeni czy nie) po czym Solorz zmienił warunki jej
    swiadczenia - co wazne - na gorsze.

  • 73. Data: 2014-12-08 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Dobra, podnieś mi świadomość i wytłumacz mi, jak to zapłaciłem i za
    > co, bo faktycznie nie zauważyłem, żeby mi z portmonetki coś ubyło.

    Nic takiego nie twierdziłem.
    Jestes fanem twierdzenia, ze służba zdrowia jest w Polsce równiez darmowa?

  • 74. Data: 2014-12-08 14:33:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 13:26:24 +0100, Poldek napisał(a):

    > Dobra, podnieś mi świadomość i wytłumacz mi, jak to zapłaciłem i za co,
    > bo faktycznie nie zauważyłem, żeby mi z portmonetki coś ubyło.

    Czasami płaci się za coś, zanim w ogóle coś wyląduje w portmonetce. Dorośli
    ludzie nazywają to podatkami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 75. Data: 2014-12-08 14:51:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Prawda jest taka, ze usługa została zapłacona (nie wazne czy czujesz
    > wypływ pieniedzy z kieszeni czy nie) po czym Solorz zmienił warunki jej

    Tak, zapłacona przez ZS Skarbowi Państwa.

  • 76. Data: 2014-12-08 14:52:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...
    >>
    > Nic takiego nie twierdziłem.
    > Jestes fanem twierdzenia, ze służba zdrowia jest w Polsce równiez darmowa?

    Służba zdrowia nie jest darmowa, bo co miesiąc płacę składkę na NFZ, a
    nie korzystam.

    Nie płacę co miesiąc składki na Zygmunta Solorza, a korzystam :-)

  • 77. Data: 2014-12-08 14:54:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Waldek Godel wrote:

    > Czasami płaci się za coś, zanim w ogóle coś wyląduje w portmonetce. Dorośli
    > ludzie nazywają to podatkami.

    Czyli Zygmunt Solorz pobiera podatki od narodu i z tego płaci za Aero2?
    Chyba się pogubiłem.

  • 80. Data: 2014-12-08 15:14:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Tak, zapłacona przez ZS Skarbowi Państwa.

    Obie strony coś płaciły, obie coś dostały.
    Ale do meritum się nie odniosłes.

    Ja pasuje. Widze ze nie tyle jestes odporny na argumenty, co po prostu z
    jakiegos powodu zakochany w ZS co ci nie pozwala dyskutowac merytorycznie.

  • 79. Data: 2014-12-08 15:14:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Chyba się pogubiłem.

    Chociaz w jednym się zgadzamy :)

  • 78. Data: 2014-12-08 15:14:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Służba zdrowia nie jest darmowa, bo co miesiąc płacę składkę na NFZ, a
    > nie korzystam.
    >
    > Nie płacę co miesiąc składki na Zygmunta Solorza, a korzystam :-)

    Płacisz płacisz...