  • 41. Data: 2013-11-20 21:45:12
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 00:54:15 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >80 mln Niemcow wlasnie tak robi :-)

    Sralis, mazgalis. Nie widziałem Niemc, co sobie wpada na jezdnię ot
    tak osbie. I prosto pod koła samochodu, nawet tego jadącego 50 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2013-11-20 21:47:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 10:04:51 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Więcej bierzemy niż ładujemy

    Po czym oddajemy Unii nazad, kupując np. takie Inspiro dla
    warszawskiego metra :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2013-11-20 21:49:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 09:38:11 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >O ile wiem to była kasa z Unii promująca bezpieczeństwo na drogach i musieli
    >ją jakoś wydać.

    To dali zarobić Pasiecznemu, co to teraz występuje w roli biegłego
    sądowego. Nie chciałbym aby on jakieś opinie wydawał w mojej sprawie,
    gdyby mi się coś (puk, puk) wydarzyło. Na 100% winny, niezależnie od
    okoliczności.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2013-11-20 21:50:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-20 21:45, jerzu pisze:

    > Sralis, mazgalis. Nie widziałem Niemc, co sobie wpada na jezdnię ot
    > tak osbie. I prosto pod koła samochodu, nawet tego jadącego 50 km/h.

    Nic dziwnego, widok z punktu widzenia autostradowego turysty wygląda
    zgoła inaczej, niż realia życia w mieście.

  • 45. Data: 2013-11-20 21:59:31
    Temat: Re: Akcja jedz 10 wolniej
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    ps.com...
    > PS jestesmy w ciemnej dupie lub jak kto woli na prowadzeniu jesli chodzi o
    > zabijanie pieszych na pasach i wszelkie inicjatywy (mniej lub bardziej udane),
    > ktore to zmienia maja sens ...

    zgoda, tylko tym bardziej nie powinno byc przekazu "wlazcie jak chcecie, winny
    bedzie kierowca"

    --
    http://db.org.pl/

  • 46. Data: 2013-11-20 22:05:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Więcej bierzemy niż ładujemy więc nie do końca się z tobą zgodzę.

    dopoki tak sie dzieje to dobrze byloby ja sensownie zainwestowac zamiast
    przepieprzyc na byle co

    a juz za chwile za limity co2 w oparciu o rok 2005 bedziemy bulili tyle
    ze nie tylko bedziemy na minusie ale tez w glebokiej dupie na wiele lat

    --
    http://db.org.pl/

  • 47. Data: 2013-11-20 22:06:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 21:50:25 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Nic dziwnego, widok z punktu widzenia autostradowego turysty wygląda
    >zgoła inaczej, niż realia życia w mieście.

    Bardzo się mylisz. Po niemieckich autostradach to ja raczej mało
    jeździłem. Więcej po ich krajówkach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2013-11-20 22:12:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    p...@g...com napisał(a):
    > --Człowiek z natury jest przekorny i na bodźce negatywne reaguje także przekornie.
    Możecie sobie wyobrazić, co u większości kierowców wywołuje ta reklama -
    "przyśpieszę, bo nikt nie będzie mi mówił, jak mam jeździć"
    > jesli wiekszosc rozumuje na poziomie 5-cio latka czyli "na zlosc mamie odmroze
    sobie uszy" to faktycznie wyglada to niewesolo ...

    > do tej pory proporcje ukladaly sie nastepujaco:
    > liczba zabitych w PL/DE 1:1 przy czym Niemcow jest prawie 2 razy wiecej
    > jednak w przypadku zabitych na przejsciach jest juz duzo gorzej:
    > PL vs DE 10:1 (250 vs 22)
    >
    > http://www.udv.de/de/strasse/planung-und-betrieb/weg
    e-fuer-fussgaenger/technik/sicherheit-zebrastreifen

    No, ciekawe.

    Bo z jednej strony - u nich raczej autostrady krajowe nie prowadza
    przez wioski pelne przejsc, z drugiej - spora czesc naszych to chyba w
    miastach, gdzie niby 50 obowiazuje.

    Ale tez 22 - strasznie malo jak na calkiem spory kraj.
    Wyglada na to ze oni na przejsciach uwazaja ... albo te 10 mniej
    naprawde ratuje zycie.

    J.

  • 49. Data: 2013-11-20 22:18:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-20 22:06, jerzu pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Bardzo się mylisz.

    Wręcz przeciwnie.

    > Po niemieckich autostradach to ja raczej mało
    > jeździłem. Więcej po ich krajówkach.

    No, a na krajówkach to mają 50km/h jak pisałeś :>

  • 50. Data: 2013-11-20 22:18:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 22:18:17 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >No, a na krajówkach to mają 50km/h jak pisałeś :>

    Tobie to trzeba łopatologicznie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280