  • 81. Data: 2013-11-21 19:30:43
    Temat: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Nov 2013 19:18:29 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >A są takie bez świateł?

    A nie ma?

    https://www.google.pl/maps/preview?hl=pl#!data=!1m8!
    1m3!1d3!2d20.767205!3d52.379489!2m2!1f175.05!2f86.27
    !4f75!2m7!1e1!2m2!1srFJep6ntQi3A6gZFtGw2Xg!2e0!5m2!1
    srFJep6ntQi3A6gZFtGw2Xg!2e0&fid=5

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2013-11-21 19:45:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-21 19:30, jerzu pisze:

> [...]
    1m3!1d3!2d20.767205!3d52.379489!2m2!1f175.05!2f86.27
    !4f75!2m7!1e1!2m2!1srFJep6ntQi3A6gZFtGw2Xg!2e0!5m2!1

    Faktycznie, rzadkość co prawda, ale są. Do tego oznakowane itd.
    Teraz pytanie, czy na którymś z takich doszło do wypadku i ile ich
    miało miejsce np. w ostatnich 5 latach.

  • 83. Data: 2013-11-21 21:56:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Nov 2013 19:45:59 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Teraz pytanie, czy na którymś z takich doszło do wypadku i ile ich
    >miało miejsce np. w ostatnich 5 latach.

    Nie wiem. Wiem tylko, że w ramach poprawy (?) bezpieczeństwa, na
    odcinku od okolic Zakroczymia do Płońska, przed wszystkimi przejściami
    postawili ogranicznenia do 70 km/h, chyba zdecydowana większość jest z
    sygnalizacją świetlną. Kilka ładnych lat temu te ograniczenia zdjęto,
    cała trasa od S7 do Płońska było 100 km/h. Po co je przywrócono?
    Czyżby dochodziło tam do wypadków?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 84. Data: 2013-11-22 09:12:37
    Od: p...@g...com

    --To co napisalem nie jest pseudo naukowe tylko jest prawem. Możesz je obalić. Dokąd
    nie obalisz będzie prawem.

    juz niedlugo mam nadzieje, zegar tyka :-)

    --To obalaj a ja w międzyczasie kopnę się do żabki po jakieś chrupki i dużą Pepsi.
    Życia Ci braknie żeby udowodnić że nie nie mam racji.

    pomylka, czas gra na Twoja niekorzysc, rzadowe gamonie juz wiedza ze ludzie patrza im
    na rece i cisnienie rosnie, rosnie coraz szybciej ...

    ps kaskaderzy sa szczupli i wysportowani wiec zalecam diet coke :-)

    P.

  • 85. Data: 2013-11-22 10:36:48
    Od: p...@g...com

    --Ale przeciez jak go widze z kilkuset metrow, to on zdazy przejsc :-)

    jesli go widzisz to nie mozesz go potracic, jesli go potracisz -> patrz puszka itd

    --Przeciez nie on placi, tylko jego ubezpieczenie.

    ubezpieczenie najpierw sprobuje sie wymigac, czyli podzielic wine: letnie opony w
    lecie, razace niedbalstwo czyli np 80/50, stan techniczny auta i juz jest 75/25 nawet
    jesli sie uda to czeka zwyzka/ rekalkulacja skladki i juz robi sie niefajnie.
    Dodatkowe "extrasy" to np MPU i juz jezdzisz rowerem :-)

    --Piesi tez sie rozgladaja przed wejsciem na jezdnie. Przepisy ponoc maja jak
    angielskie - pieszemu ktory chce przejsc trzeba ustapic, ale w praktyce jakos tego
    nie widzialem.

    dyskusja na temat tego co widze z okna wydaje mi sie bezcelowa, zreszta liczby mowia
    same za siebie

    --Rzeklbym normalnie jezdza - troche wolniej niz u nas na niektorych ulicach, troche
    kulturalniej i czasem ktos pieszych przepusci, troche czesciej maja ruch gesty i
    powolny.

    --Ale zostac polamanym inwalida to tez nic przyjemnego. J.

    tego najbardziej boja sie ubezpieczalnie bo jest najbardziej kosztowne, wydatki w
    przypadku dlugiej rehabilitacji ida w dziesiatki tysiecy euro wiec ubezpieczalnia
    bedzie wychodzic ze skory zeby przypisac choc czesc winy kierowcy, walnac pieszego na
    pasach to chyba najglupsza rzecz jaka mozna zrobic ...

    P.

  • 86. Data: 2013-11-25 16:17:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Nov 2013 07:45:06 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Nie o czas tu idzie a o drogę. Wszystko policzone i pokazane prawidłowo

    pokaż obliczenia. Bo jestem ciekaw jak Ci wyjdzie ta droga.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2013-11-25 17:37:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-11-20 01:16, k...@g...com pisze:
    > Wkurwia mnie. Idzie pizdek po czterech piwach z tytką przed ryjem. I nagle zostaje
    rozjechany,

    Ok, jak zwolnię z 200 do 190 to będzie wystarczająco bezpiecznie ?:)