    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Algorytm przycinania odcinkaj do okna
    Date: Sat, 14 Nov 2009 23:34:56 +0100

    Dariusz Zolna wrote:

    > Dokładnie tak ja bym to zrobił.

    Wobec tego pytanie: czy jest możliwe w czasie O(1) (w sensie niezależnym
    od k) wyliczenie wszelkich zmiennych decyzyjnych algorytmu Bresenham dla
    k-tego kroku ? Zakładam że k jest odleglością pionową|poziomą punktu
    startu do krawędzi od której zaczynam rysowanie. Wydaje mi się, że tak,
    ale niech ktoś potwierdzi.