eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak? › Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
    d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <5299ff49$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
    <529a2e82$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Date: Sun, 1 Dec 2013 10:37:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 34
    Message-ID: <529b0373$1$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1385890675 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 80.55.157.1:2293
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231508
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:529a2e82$0$2157$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-11-30 16:07, Ghost pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    >> wiadomości news:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych.
    >>>
    >>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >>> idą te algorytmy.
    >>
    >> No ale jaki konkretnie masz problem?
    >>
    >> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    >> watki jest naturalny.
    >> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    >> rdzenia.
    >
    > Mów dalej. Jakie wątki? Gdzie te równolegle dziejące się rzeczy na
    > przykład w FPS'ie?

    No przeciez np. AI przeciwnikow pracuje jendoczesnie. To akurat naturaclny
    podzial. A jest jeszcze sporo robotek dla procesora, zajmujacych mu mniej
    czasu i normalnie odpalanych co jakis interwal, w tym momecie te zadania
    moga tez byc rozdzielane na kolejne procesory.

    Programowales cos kiedykolwiek? Bo ja naprawde nie widze problemu, malym
    problemem moze byc idealnie rownomierne obciazenie procesorow, ale to jest
    problem sztuczny. Trzeba zdawac sobie sprawe, ze cztery procesory nie
    oznacza cztery razy szybciej, nie tylko ze wzgledu na nieoczywistosc
    podzialu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: