eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer03.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <529b0ec5$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Date: Sun, 1 Dec 2013 11:42:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 32
    Message-ID: <529b1282$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
    X-Trace: 1385894530 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2144 80.55.157.1:4113
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2299
    X-Received-Body-CRC: 3489777092
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231513
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Winkler" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    news:529b0ec5$0$2169$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-11-24 09:58, Marcin N pisze:
    >> Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych.
    >>
    >> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą idą
    >> te algorytmy.
    >>
    >>
    >
    > Jeśli dla ciebie 8 rdzeni to dużo to co powiesz
    > ma produkt firmy Adapteva.
    > Obecnie pzryjmują zamówienia na swój produkt o nazwie Epiphany-IV,
    > jest to moduł obliczeniowy stworzony na bazie procesora
    > posiadającego 64 niezależne rdzenie typu RISC,
    > każdy wykonujący swój własny kod.
    > Ich celem jest przygotowanie do roku 2018 procesora
    > posiadającego 64 tyś. rdzeni.
    > Czy im się uda, zobaczymy już za kilka lat.
    >
    >
    > Jeśli chodzi o zwykłe komputery PC, poczytaj sobie o OpenMP dostępnym
    > obecnie w wiekszości kompilatorów C++.
    > Z mojego podwórka mogę ci podrzucić Task Parallel Library (TPL)
    > które jakiś czas temu weszło w skład .NET Framework
    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd537608%28v
    =vs.110%29.aspx

    Czytja ze zrozuminiem. Pytanie dotyczylo rdzeni na potrzeby gier (i to
    niegraficznych rdzeni).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: