  • 31. Data: 2017-08-01 09:52:59
    Temat: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Jul 2017 17:53:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > A po co mu tlumaczyc jak i tak nie zrobi.

    Niech se kupi Amerykanke.
    Taka

    https://en.wikipedia.org/wiki/Windpump

    J.

  • 32. Data: 2017-08-01 10:05:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 01:59, Pszemol pisze:

    > Mówimy tu o bardzo wielu rzeczach... :-)
    >
    > Na przykład - bardzo niedawno - wymsknęła Ci się publicznie sugestia abym
    > ja Ci zrobił loda... zrozumiałem więc, że teraz próbujesz szczęścia z
    > dziewczynami, Amerykankami.
    >
    > Przepraszam za nieporozumienie :-)

    Widzisz, ja nawet wiem z czym Ci się kojarzy taki kształt loda :)
    http://icecreamireland.com/wp-content/uploads/2013/0
    9/SpinningCone1.gif

    No ale głodnemu chleb na mysli :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 33. Data: 2017-08-01 10:32:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 19:44, Pszemol pisze:
    > Ktoś się tu bawił w użycie samochodowego alternatora
    > do budowy małej "elektrowni" wiatrowej?

    Będziesz robił zasilanie do swojej Tesli?
    No to masz jeszcze ze 2 lata... :-)
    A może przeprowadź się gdzieś nad srrumień - wodny generator łatwiej
    zbudować, w dodatku masz mniej więcej stały dopływ energii.

  • 34. Data: 2017-08-01 13:46:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niech se kupi Amerykanke.
    > Taka
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Windpump

    :-)) nie, nie interesuje mnie kupowanie wiatraka :-)

  • 35. Data: 2017-08-01 13:47:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Widzisz, ja nawet wiem z czym Ci się kojarzy taki kształt loda :)
    > http://icecreamireland.com/wp-content/uploads/2013/0
    9/SpinningCone1.gif

    > No ale głodnemu chleb na mysli :)

    Chyba Tobie się kojarzy, bo to Ty chciałeś abym ja Ci loda robił :-P :-D

  • 36. Data: 2017-08-01 22:14:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Aug 2017 06:46:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > :-)) nie, nie interesuje mnie kupowanie wiatraka :-)

    DIY :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-08-01 22:33:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > DIY :-)

    Chciałem zagospodarować niepotrzebny alternator w jakiś pożyteczny sposób
    ale przekonaliście mnie, że nie tędy droga...

    Zgodnie z zaleceniem LordaBluzga zainteresuję się tym lizaniem Amerykanek
    bo to jednak brzmi ciekawiej ;-)

  • 38. Data: 2017-08-02 09:41:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 22:33, Pszemol pisze:

    > Chciałem zagospodarować niepotrzebny alternator w jakiś pożyteczny sposób
    > ale przekonaliście mnie, że nie tędy droga...

    Se rower stacjonarny do tego podłącz. Jedyne sensowne wykorzystanie. O
    przekładni już się naczytałeś więc podstawy masz :D

    > Zgodnie z zaleceniem LordaBluzga zainteresuję się tym lizaniem Amerykanek
    > bo to jednak brzmi ciekawiej ;-)

    I całkiem słusznie. Jak dobrniesz (jednak i o ile) do budowy wiatraka,
    to polecam YT. https://www.youtube.com/watch?v=hfUQCU86ovM&t=1012s

    --
    LordBluzg(R)

  • 39. Data: 2017-08-02 13:44:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do roweru nie warto. Przecietny czlowiek dysponuje moca ciagla w granicach dwudziestu
    watow. W szczycie i to nie kazdy moze dojsc przez chwile do stu watow. Poza tym
    sprawnosc czlowieka jest w granicach dwudziestu procent. Energetycznie czlowiek to
    jakas porazka jest.

  • 40. Data: 2017-08-02 14:56:33
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 sierpnia 2017 13:44:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    Poza tym sprawnosc czlowieka jest w granicach dwudziestu procent. Energetycznie

    Troche wiecej. Te 100W to wlasnie srednio wycwiczony człowiek. W tour de france
    ocieraja sie o 400W w szczycie.
    Sprawnosc człowieka jako machałki słaba ale sprawnosc człowieka jako grzałki jest
    całkiem dobra. :)