eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAnek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi? › Re: Anek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi?
  • Data: 2023-07-18 01:58:00
    Temat: Re: Anek - czy da sie przeniesc WSZYSTKO ze jednego na drugi?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-17, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    d... blada, bo niby aplikacje się przenoszą ale tak
    przenosi (setup google ten co sie pojawia przy
    dzień działania "Xperia Transfer 2").
    ustawieniami ekranu startowego itp.)?

    > I tutaj podoba mi się samsungowy SmartSwitch - przenosi wszystko, włącznie
    > z credentialsami do programów.

    Dość słabo mu nawet pomiędzy Samsungami z tym wychodzi (szczególnie w
    kwestii credentials), ale innym wychodzi równie słabo, albo i gorzej.
    Może nie da się inaczej.

    > Wydaje mi się, że lata temu SmartSwitch przenióśł mi z jakiegoś chińczyka
    > na Samsunga. Może zadziała na innych telefonach?

    Tu mu nie robi. Przenosiłem kiedyś z Redmi.

    --
    Marcin