  • 11. Data: 2012-08-11 13:52:24
    Temat: Re: Anglik - rejestracja
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11.08.2012 13:36, j...@g...pl pisze:

    > Kilka lat temu widzialem w Krakowie samochod z kierownica po prawej
    > stronie i na krakowskich rejestracjach. Nie pamietam, co to byl za
    > samochod, ale jakis w miare nowy, zwykly, osobowy. Wtedy nie mozna bylo
    > i niewielu myslalo, ze kiedys pojawia sie w ogole glosy na "tak". Ale
    > ktos to jakos sobie zalatwil.

    ja widzialem ze dwa lata temu renaulta 19 na polskich (tylko teraz nie
    pamietam czy to byly czarne czy biale).

  • 12. Data: 2012-08-11 17:56:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...c napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > od zawsze, tylko badan technicznych nie przejdzie ;]

    a jaka jest procedura?
    Po rejestracji musi przejsc polskie badania, czy jak mu się skonczą
    angielskie (są takowe?) to wtedy musiałby zrobić polskie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 13. Data: 2012-08-11 18:23:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > od kiedy?

    od zawsze, ale trzeba mieć zgode od (OIDP) wojewody, a ten wydaje je w
    szczególnych przypadkach np. samocód zabytkowy, specjalne przeznaczenie
    (zamiatarka) itd.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 14. Data: 2012-08-11 21:41:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kuba (aka cita) pisze tak:

    > od zawsze, ale trzeba mieć zgode od (OIDP) wojewody, a ten wydaje
    > je w szczególnych przypadkach np. samocód zabytkowy, specjalne
    > przeznaczenie (zamiatarka) itd.

    to już było wałkowane, miałem na myśli ten nowy spór z Unią ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87