    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Date: Sat, 13 Sep 2014 14:09:14 -0500

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lv1ure$rlr$1@dont-email.me...

    > ROTFL.
    > Bo literki w Apple są większe na mniejszym ekranie. pewnie
    > patent?

    Bo ekran dotykowy może działać inaczej niż w innym telefonie!
    Ekrany różnią się czułością, dokładnością odczytu, typem reakcji itp.

    > a o czym tu gadać?

    No mógłbyś np. przeprosić, że zarzucałeś mi że "nie rozumiem",
    podczas gdy to Ty napisałeś coś nielogicznego... coś czego sam
    nie potrafisz obronić i postanowiłeś wyciąć bez komentarza...