    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Date: Sat, 13 Sep 2014 14:13:57 -0500

    "Netx" <n...@c...pl> wrote in message
    news:54148ad6$0$26848$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie pisałem o żadnym konkretnym państwie. Mam na myśli większość na
    > wszystkich rynkach gdzie Windows i iOS są sprzedawane, a nawet czarną
    > strefę.

    No ale przyjmij do głowy że Polska nie reprezentuje dobrze
    popularności komputerów Mak na świecie.

    > Ilość też się liczy bo wymusza to konkurencję i co za tym idzie walkę o
    > klienta jakością i/lub ceną.

    Jak szukam jakiejś konkretnej aplikacji która jest zrobiona tylko
    pod iOS i Androida to mało mnie obchodzi to, że pod WM jest
    200 innych aplikacji skoro nie ma tej której ja szukam...

    > To jest faktycznie śmieszny drobiazg ale pokazuje prawidłowość.

    Prawidłowość jaką? Że doszukujesz się sztucznych problemów? :-)
    Że szukasz nieistotnych wymówek? :-)

    > Kabelek USB w iPhone jest inny bo gniazdo w iPhone jest inne (tzw.
    > "lightning"). W przypadku Apple daje to taki rezultat że za kabelek
    > lightning->HDMI zapłącę na Allegro 5 do 10 razy tyle co za kabelek dla
    > Androida: mhl->hdmi, pozwalający podłączyć telefon do TV i liczba ofert
    > tego artykułu dla Apple też jest mniejsza (mówię o Allegro, na eBay nie
    > sprawdzałem).

    Znowu kolejny przykład na mnożenie sztucznych problemów...
    Ile kabelków HDMI do telefonu potrzebujesz że ich cena odgrywa
    aż taką drastyczną rolę przy wyborze telefonu do zakupu?
    Ciągle masz tą mentalność jakiegoś żula bez pracy co musi
    zawsze wybierać najtańsze, bo go nie stać na świeżą bułkę.