  • 1. Data: 2009-01-02 12:57:14
    Temat: Re: Aster znowu się popisała
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Telewizja kablowa Aster znowu się popisała.
    > Właśnie zlikwidowany został kanał Mezzo, jedyny kanał
    > poświęcony dobrej muzyce: klasycznej, operowej i jazzowi,

    Mezzo jest programem mocno "niszowym", z niewielką oglądalnością. Natomiast
    pakiety analogowej TVK nie są konstruowane tematycznie, przez co rzeczone
    Mezzo zapewne trafiało do wszystkich abonentów rozszerzonego pakietu.
    Operator płaci nadawcy za każdego abonenta kasę, a Mezzo niestety nie jest
    tanim kanałem (nie wiem dlaczego, ale tak jest). Z tego co widzę to nie
    został on zlikwidowany, lecz przeniesiony do tematycznego pakietu cyfrowego.

    > Znowu powiało
    > Średniowieczem. I niech mi ktoś powie, że Kościół nie rządzi
    > tym krajem.

    Uwierz mi, na pewno nie rządzi operatorami kablówek ;-))).