  • 1. Data: 2009-01-02 08:51:50
    Temat: Re: Opetator kablowy Aster i ich poczynania
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Coraz częściej nie podobają mi się poczynania kablówki Aster w Krakowie.

    Widać należysz do niewielkiej grupki wiecznych malkontentów, którzy zapewne
    podpisali umowę z operatorem tylko dla jednego czy dwóch programów, na
    dodatek FTA ;-)).

    > Jak się okazało PRO7 zostało wyłączone bo podobno się skończyła umowa
    > ..... rozmawiałem z przedstawicielstwem kanału RTL2. Powiedzieli że
    > umowa jest podpisana i Aster ma zezwolenie na transmisję sygnału.

    Ciekawe. Zadzwoniłeś do nadawcy, a ten udziela Ci informacji będących tak
    naprawdę tajemnicą handlową. Na dodatek przez telefon :-)). Musi głupi jacyć
    ci Niemcy są albo co....

    > Kanały te zostały wyłączone bez żadnej zapowiedzi. Nie wiem w jaki sposób
    > robią te sondaże popularności. Nikt do mnie nie dzwonił w tej sprawie.

    No popatrz, nie zadzwonili :-). Ja miesiąc temu też w swojej sieci
    wyłączyłem PRO7 i DSF i burzyły się.... całe 4 osoby :-). Nikt inny nawet
    tego nie zauważył... W miejsce niemieckich wpuściłem paczkę Polsatu i jakoś
    ludzie są zadowoleni.

    > Takie coś nazywa się nie szanowaniem klienta.

    Takie coś nazywa się raczej pieniactwem :-). Wyluzuj trochę i spróbuj, jeśli
    to możliwe, sprojrzeć na sprawę bardziej obiektywnie :-). Oczywiście nie
    bronię Aster-a, bo osobiście też uważam że poczynania dużych operatorów są,
    delikatnie mówiąc, nieco nieuczciwe...