  • 171. Data: 2010-11-26 18:04:27
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:icoort$931$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wiem, to Twój pomysł i Twoje imaginacje, więc sam siebie zapytaj.

    Pozwole sobie zacytowac jeszcze raz, co kolega kml napisal wczoraj:

    "dawno takiego badziewia nie widziałem"

    oraz

    "środek to jest koszmar jakiś, duster to samo. Obydwa samochody złożone na
    odp#####l i wszystko ledwo spasowane"

    Nie wiem, gdzie tu moje pomysly, ale Twoje urojenia sa conajmniej zabawne.

    > Wymyślasz sobie jakieś tezy, próbujesz później je komuś przypisać,
    > następnie na ich podstawie wyciągasz wnioski, które mają zdeprecjonować
    > wypowiedzi interlokutora.

    Arturze, juz raz dales mi sie poznac jako permanentnie trollujacy pajac
    odwracajacy kota ogonem, byc moze Ty masz czas na takie przepychanki, ja
    niezbyt.

    Tanie samochody, tanie mieso i cala reszta tanich produktow jest w 90%
    tandeta niewarta uwagi, jesli Tobie moje zdanie nie odpowiada, jakos to
    przeboleje. Tymczasem EOT.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 172. Data: 2010-11-26 18:06:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Arturze, juz raz dales mi sie poznac jako permanentnie trollujacy pajac
    > odwracajacy kota ogonem, byc moze Ty masz czas na takie przepychanki, ja
    > niezbyt.

    Jeszcze mala uwaga na przyszlosc - kopiowanie "interlokutora" podpatrzonego
    w innym poscie nie sprawi, ze wszyscy zaczna nagle postrzegac Cie jak
    inteligenta i przyjmowac Twoje z zachwytem. Wrecz przeciwnie, rzucanie tym
    slowem na lewo i prawo w kazdej dyskusji jest po prostu nudne. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 173. Data: 2010-11-26 18:11:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 18:04, kamil pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > na odp#####l i wszystko ledwo spasowane"
    >

    > Nie wiem, gdzie tu moje pomysly, ale Twoje urojenia sa conajmniej zabawne.

    Przykro mi - próbowałeś mi przypisać coś, czego nie napisałem.
    Masz podkreślone...

    > Arturze, juz raz dales mi sie poznac jako permanentnie trollujacy pajac
    > odwracajacy kota ogonem, byc moze Ty masz czas na takie przepychanki, ja
    > niezbyt.

    Wisz, jak chcesz sobie potrollować to wolna droga.

    > Tanie samochody, tanie mieso i cala reszta tanich produktow jest w 90%
    > tandeta niewarta uwagi, jesli Tobie moje zdanie nie odpowiada, jakos to
    > przeboleje. Tymczasem EOT.

    No proszę - powołujesz się na opinie innych, na Twoje zakupy w Tesco....

    Ciekawe...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 174. Data: 2010-11-26 18:26:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 18:06, kamil pisze:
> [...]
    > postrzegac Cie jak inteligenta i przyjmowac Twoje z zachwytem. Wrecz
    > przeciwnie, rzucanie tym slowem na lewo i prawo w kazdej dyskusji jest

    Tylko potwierdzasz to co napisałem wcześniej - to chwilowa
    niedyspozycja, czy projekcja strachu przed własnymi ułomnościami?
    W sumie i tak jest mi to obojętne, ponieważ najwyraźniej ciężko Ci
    dyskutować merytorycznie (co skutecznie wycinasz) i sprowadzasz
    temat do ataków ad personam - jeżeli Ci to sprawia przyjemność to
    proszę bardzo. Z tego wątku już wiem, że nie wiesz jaką wędlinę
    można kupić w Lidlu, ale w Tesco jest super, ponieważ sam kupujesz...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 175. Data: 2010-11-26 18:55:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 17:04:27 -0000, kamil napisał(a):

    > Arturze, juz raz dales mi sie poznac jako permanentnie trollujacy pajac
    > odwracajacy kota ogonem, byc moze Ty masz czas na takie przepychanki, ja
    > niezbyt.

    Kurde... no jaki pech.. same trolle dookoła. To zupełnie jak setki wariatów
    jadących pod prąd w kawale.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 176. Data: 2010-11-26 19:26:38
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 25-11-2010 19:57, Waldek Godel pisze:

    > Ludzia mający mniej kasy częsciej kierują się zdrowym rozsądkiem.

    Widzisz, ten co ma kasę nie musi kierować się zdrowym rozsądkiem kupując
    auto.
    Kupuje to, na co ma ochotę, np. wielkie 4x4. Czy jest frajerem? Raczej
    człowiekiem sukcesu, który spełnia swoje zachcianki. Jak mu się po roku
    czy dwóch takie auto znudzi to kupuje kolejne, równie absurdalne dla
    gości, którzy z musu turlają się starymi Citroenami.
    Rozumiem, że ciężko Ci się z tym pogodzić. Ale mam radę; weź się Walduś
    za robotę zamiast tracić czas na usenet, to może kiedyś dołączysz do elYty.

    M.

  • 177. Data: 2010-11-26 19:29:41
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 26-11-2010 11:34, Waldek Godel pisze:

    > Prawda. Ale słuchanie Disco Polo i Feel to obciach.

    Moim zdaniem mieć na imię Waldek to obciach.
    Jak Walduś w Kiepskich:-)

    M.

  • 178. Data: 2010-11-26 19:35:57
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 26-11-2010 14:59, kamil pisze:

    > Czym jezdzisz?

    Xsarą Picasso 1,6:)

  • 179. Data: 2010-11-26 22:09:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > I lubicie majsterkować ;)

    2 kumpli z pracy ma Picasso - nie narzekają, zdaje się, że akurat to
    autko jest udanym modelem

  • 180. Data: 2010-11-26 22:17:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-26 13:51, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-11-26 11:34, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Cały czas w tym i poprzednim :) Pierścień czujnika ABSu też się nie
    > poddaje kamyczkom ;)

    A z żarówkami ganiasz do ASO? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak