    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Awa_ryj_ność SSHD -- słowo ciałem się stało...
    Date: Tue, 4 May 2021 19:33:41 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" s6rui8$1sql$...@g...aioe.org

    > Na szczęście dysk ma ;) pięcioletnią gwarancję
    > https://www.seagate.com/www-content/datasheets/pdfs/
    laptop-sshd-dsDS1814-3-1602US-pl_PL.pdf
    > i otrzymałem bardzo szybką pomoc ;) od sprzedającego, którą cytuję:

    > globtronics_PL (Allegro)
    > 15:01 (3 godziny temu)
    > do mnie

    > Dysk jużn nie ma gwaranci

    > Jak łatwo pojąć -- (; polecam ;) i sprzedawcę, i zakupy na Allegro...

    > -=-

    > Czy istnieje jakaś metoda sprawdzenia, czy dysk ma gwarancję producenta?
    > Jeśli tak -- czy można zwrócić się do producenta? Jeśli tak -- jaką drogą?

    > Na Allegro został kupiony przeze mnie 17 kwietnia ubr. jako nowy:
> [...]
    b-hybryda-7527424167

    > Handel w Rzeczpospolitej Polskiej...

    Odpowowiedź z Seagate:

    Twój produkt FireCuda 2.5 SSHD
    Numer modelu ST500LM000
    Numer seryjny W767LCX3
    Prosimy o kontakt z punktem sprzedaży. ?

    Uwaga: Następujący status podano dla Twojej wygody.
    Mogą istnieć inne czynniki, które wpływają na status
    gwarancji, takie jak kraj zakupu, sprzedawca itp. Aby
    zobaczyć wszystkie informacje dotyczące gwarancji
    proszę się zalogować do aplikacji zwrotów.

    Wysłałem też do Seagate inną prośbę o pomc:
    Poza laptopem (via USB -- tylko weryfikacja, bez transferu
    do laptopa) czasy dostępu są akceptowalne, ale w laptopie
    wydłużają się do pół sekundy. Inny dysk (HDD Toshiby) w tym
    samym miejscu laptopa pracuje poprawnie. Weryfikowałem z pomocą
    HDDSCAN. Poza laptopem (via USB) można przeczytać cały dysk.

    --