  • 1. Data: 2011-04-17 19:13:05
    Temat: BMWF800GS = młot pneumatyczny (przy 70-80 mil/godzinę)
    Od: " turpin" <t...@N...gazeta.pl>

    Po dłuższych trasach autostradowych zaczynam mieć coraz gorsze objawy podobne
    do choroby wibracyjnej - jakieś takie wredne mrowienia i przeczulice w końcach
    palców. Robi się to gorsze po kawie, nieco ustępuje po alkoholu, ale wraca
    następnego dnia (a rano raczej nie pijam).

    Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakieś rękawice z żelem, nakładki
    na manetki, czy co? (zmiana motocykla chyba nie pomoże - zaczęło się przy
    Transalpie).

    pozdrawiam

    turpin

    BMW F800GS

  • 2. Data: 2011-04-17 19:58:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 21:13, turpin pisze:
> [...]
    > palców. Robi się to gorsze po kawie, nieco ustępuje po alkoholu, ale wraca
    > następnego dnia (a rano raczej nie pijam).

    Tez tak mam. Idzie z tym zyc

    > Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakieś rękawice z żelem, nakładki
    > na manetki, czy co? (zmiana motocykla chyba nie pomoże - zaczęło się przy
    > Transalpie).

    Zmien sobie manetki na jakies miekkie a na koncach kierownicy zamontuj
    ciezsze odwazniki. Pomaga tez wklejenie wewnatrz kierownicy, na koncach,
    walkow z jakiegos ciezszego metalu. Ja kiedys stosowalem nierdzewke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-04-17 20:36:13
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik " turpin" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:iofe41$gri$1@inews.gazeta.pl
    > Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa? Jakieś
    > rękawice z żelem, nakładki na manetki, czy co? (zmiana
    > motocykla chyba nie pomoże - zaczęło się przy Transalpie).

    Wiem, że łatwo doradzać, ale wydaje mi się, że jednak zmiana motocykla
    coś da. Ja tak miałem po Diversion 600, że jak zsiadałem po 400 km to
    bardzo mi mrowiły dłonie i długo to trwało, potem jak jeździłem krótko
    Deauville to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na
    VFR nie mam żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po
    prostu nic się nie dzieje, żadnych problemów.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 4. Data: 2011-04-17 22:05:58
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " turpin" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:iofe41$gri$1@inews.gazeta.pl

    Są specjalne rękawice antywibracyjne,
    ale design pewnie by nie odpowiadał ;-)

> [...]
    > to też to było, ale w innej skali - inne wibracje, teraz na VFR nie mam
    > żadnych mrowień, po prostu nic, nieważne ile przejadę, po prostu nic się

    Per analogiam z samochodu - podobne objawy dawały (początkowo) źle wyważone
    felgi
    a koniec końców okazało się, że są "jajowate" (opona "chodziła" góra-dół).
    Po wymianie - jak ręką odjął, mrowienia ustały.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-04-18 09:34:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Kwi, 21:13, " turpin" <t...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Zna ktoś jakiś inny sposób, niż Trzy Piwa?  Jakieś rękawice z żelem, nakładki
    > na manetki, czy co?  (zmiana motocykla chyba nie pomoże - zaczęło się przy
    > Transalpie).

    Daj sobie spokój z niewydarzonymi dwucylindrowcami, kup coś co wkręca
    się na obroty płynnie i nie telepie w czasie dłuższej przejażdżki :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 6. Data: 2011-04-18 14:17:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 11:34, Lisciasty pisze:

    > Daj sobie spokój z niewydarzonymi dwucylindrowcami, kup coś co wkręca
    > się na obroty płynnie i nie telepie w czasie dłuższej przejażdżki :>

    Ma po prostu cylindry nie tak jak trzeba:-)
    miałem pięć dwucylindrówek i tylko jedna swędziała:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-04-18 20:05:46
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

> [...]
    > palców. Robi się to gorsze po kawie, nieco ustępuje po alkoholu, ale wraca
    > następnego dnia (a rano raczej nie pijam).

    Pocieszę Cię, że jak na TL-u dojechaliśmy na Chorwację, to mrowienie w
    kciuku ustąpiło mi po jakichś trzech dniach. Good vibrations, jego mać :)

    pozdr
    DP

  • 8. Data: 2011-04-18 21:55:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-18 22:05, Don Pedro pisze:

    > Pocieszę Cię, że jak na TL-u dojechaliśmy na Chorwację, to mrowienie w
    > kciuku ustąpiło mi po jakichś trzech dniach. Good vibrations, jego mać :)

    W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas
    zdretwial jak rece :-)

    pardon my french, wysoka izbo.

    KJ

  • 9. Data: 2011-04-19 05:27:12
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 23:55, KJ Siła Słów pisze:

    > W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas
    > zdretwial jak rece :-)

    Jakoś nigdy nie przekonywały mnie gąbki - nie czuję wtedy dobrze
    kierownicy. W tym przypadku, choć kierownicę czuć było aż za bardzo,
    wydaje mi się, że taka już uroda TL-a.

    Pozdr
    DP

  • 10. Data: 2011-04-19 21:33:50
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > W ZX mialem takie gabkowe manetki - nigdy nic nie mrowilo, predzej kutas
    > zdretwial jak rece :-)

    I tu wlasnie widac przewage V-twin. Wywoluja wzwod a nie dretwienie!
    No a single...to juz wogole bajka :)
    Pozdr

    --
    Hinek