  • 11. Data: 2011-11-08 15:19:36
    Temat: Re: Benzyna już po 6 zł
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ale nie tyle w tak krótkim czasie. W ciągu miesiąca ON zdrożał o ok. 30
    > gr.

    http://magu89.pl/wp-content/uploads/2010/12/2004-201
    0-on.png
    Na tym wykresie sobie możesz zobaczyć, że w ciągu ostatnich 7 lat tak z 10
    razy w tak krótkim czasie ON zdrożał o 30gr.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 12. Data: 2011-11-08 15:28:03
    Od: " " <k...@g...pl>

    > Niemożliwe stało się możliwe.

    Też mi podwyżki nie w smak, ale przecież nie chodzi o to, czy paliwo kosztuje
    1 zł, czy 100 zł za litr, tylko na ile tych litrów Cię stać. Podejrzewam, że
    niewielu chętnie cofnęłoby się z zarobkami do czasów, kiedy paliwo kosztowało
    1,20 tylko po to, żeby mieć przyjemność zatankować malucha do pełna za 20 złotych.

  • 13. Data: 2011-11-08 15:32:12
    Od: z <z...@g...pl>

    k...@g...pl pisze:

> [...]
    > 1,20 tylko po to, żeby mieć przyjemność zatankować malucha do pełna za 20 złotych.

    Aż taki pazerny nie jestem. 2009 r. mi wystarczy.

  • 14. Data: 2011-11-08 15:40:57
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    l?symbol=ROPA

    > Bezrobocie w US, kryzys w Grecji, zwolnienia w Portugalii, puste domy w
    > Irlandii, benzyna po ?1.30 na wyspach (rok temu kosztowała 20% mniej) - to
    > też wszystko PO?

    Pierwszymi objawami kryzysu finansowego był spadek cen domów w USA. A
    potem - jak piszesz - w innych krajach. Banki przejmowały je za grosze,
    ludzie tracili majątki, bo hipoteki nie pokrywały wartości zaciągniętych
    klredytów.
    Przy kryzysie większym, dotykającym przemysł i produkcję pierwszym objawem
    jest spadek cen paliw, bo spada na nie zapotrzebowanie. Tak było np. w
    latach 80.
    Czyżby u nas prawa ekonomii działały odwrotnie?
    T.

  • 15. Data: 2011-11-08 15:43:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aż taki pazerny nie jestem. 2009 r. mi wystarczy.
    > http://magu89.pl/wp-content/uploads/2010/12/2004-201
    0-on.png

    Jakoś tak moje zarobki od 6 lat stoją w miejscu (pracuję w prywatnej,
    amerykańskiej firmie). Natomiast faktycznie wzrosły mojemu znajomemu - był
    prezesem dużego TU, potem innego, dziś pracuje w innej instytucji
    finansowej. Średnia z jego i moich zarobków to jakieś 70 tys. zł
    miesięcznie... Dalej podniecaj się średnimi...
    Ps. Popatrz na wskaźniki ubóstwa, zobacz ile paliwa możesz kupić za
    najniższą pensję, przejrzyj statystyki dotyczące głodnych dzieci w szkołach.
    Za nami tylko Rumunia...
    T.

  • 16. Data: 2011-11-08 15:49:15
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Bezrobocie w US, kryzys w Grecji, zwolnienia w Portugalii, puste domy w
    > Irlandii, benzyna po ?1.30 na wyspach (rok temu kosztowała 20% mniej) - to
    > też wszystko PO?

    Nie, winą PO jest tylko to co dotyczy PL, ale skoro ludzie sobie wybrali
    tzn., ze jest ok :P

    sz.

  • 17. Data: 2011-11-08 15:49:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czyżby u nas prawa ekonomii działały odwrotnie?

    Prawa ekonomi sa takie, że Donek na 2012 musi dodrukować 160 mld PLN.
    Więc drukuje jak może (na razie dodrukował 80) czego efekty widac gołym
    okiem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-11-08 15:53:55
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ps. Popatrz na wskaźniki ubóstwa, zobacz ile paliwa możesz kupić za
    > najniższą pensję, przejrzyj statystyki dotyczące głodnych dzieci w
    > szkołach. Za nami tylko Rumunia...

    Ludzie sa leniwi i totalnie niezaradni- w niektorych szkolach ludzi trzeba
    prosic i chodzic za nimi, zeby wlasne dzieci zapisaly na darmowe obiady i na
    darmowe podreczniki. Zal po prostu.

    Dysiek

  • 19. Data: 2011-11-08 15:56:41
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > PS. A Tusk i tak ma u mnie przechlapane. Obiecywał przed samymi wyborami
    > że moje 5 letnie dziecko nie będzie jeszcze musiało iść wcześniej do
    > szkoły. Ja na niego zagłosowałem a po wyborach nie będzie czasu-chęci
    > zmienić ustawy. Więcej na niego głosować nie bede ;-)

    Malo tego, chujek jeden chce mi zabrac ulgi na dzieci. POlityka prorodzinna
    kurwa ich mac.
    Podejrzewam, ze te pacany co male dzieci maja idac do wyborow nawet o tym
    nie wiedzialy :/

    sz.

  • 20. Data: 2011-11-08 15:59:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/11/2011 14:40, T. wrote:

> [...]
    > latach 80.
    > Czyżby u nas prawa ekonomii działały odwrotnie?

    "U nas" czyli co? W US, Niemczech i Bułgarii paliwa tanieją?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net