  • 41. Data: 2011-11-09 09:40:21
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Bylo nie plodzic dzieci skoro nie stac cie na ich utrzymanie, pacanie.

    Na razie jeszcze mnie stac i podziekuj matce, ze cie urodzila pojebany
    buraku. Chyba, ze jej nie znasz.
    Widac jestes jeszcze za glupi chujek, zeby to zrozumiec.

    sz.

  • 42. Data: 2011-11-09 10:04:22
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:

    > Bylo nie plodzic dzieci skoro nie stac cie na ich utrzymanie, pacanie.

    Akurat tu nikt o kasie nie mówił tylko o kłamstwie przedwyborczym.
    A swoją drogą i tak normy nie wyrabiam bo mam jedno dziecko i na jego
    utrzymanie wyrobię mimo kłód które mi rządy rzucają pod nogi i
    decydowania za nie (rodzica) czy moje dziecko poradzi sobie w pierwszej,
    drugiej ... klasie jak pójdzie rok wcześniej.

  • 43. Data: 2011-11-09 10:47:12
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 10:04, z pisze:

    > Akurat tu nikt o kasie nie mówił tylko o kłamstwie przedwyborczym.

    Ale skoro ktos liczy na znizki/dotacje, znaczy ze go nie stac.
    Takie przywileje mozna traktowac jako bonus, a nie jako pomoc w
    utrzymaniu dzieci, bo inaczej to bieda bedzie.

> [...]
    > decydowania za nie (rodzica) czy moje dziecko poradzi sobie w pierwszej,
    > drugiej ... klasie jak pójdzie rok wcześniej.

    Mnie na dzieci nie stac i ich nie robie.
    Ale do niektorych to po prostu nie trafia.

    --
    Karolek

  • 44. Data: 2011-11-09 10:56:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 09:40, szufla pisze:

    > Na razie jeszcze mnie stac

    LOL, to po co ci prefernecyjne stawki VAT, czy inne doplaty/ulgi itp.?
    Naucz sie odpowiedzialnosci.

    > i podziekuj matce, ze cie urodzila pojebany
    > buraku.

    LOL :P
    Tylko wspolczuc twoim dzieciom... wychowane w biedzie i ignorancji, bo o
    kulturze nie ma co wspominac.

    > Chyba, ze jej nie znasz.

    Na szczescie nie musialem sie wychowywac w srodowisku dzieciorobow
    zyjacych z socjalu.

    > Widac jestes jeszcze za glupi chujek, zeby to zrozumiec.

    Jakbym byl to narobilbym mendel dzieci i skomlal teraz jak ty na grupach
    dyskusyjnych jak to mi zle i nie dobrze jest bo ulgi zabrali.
    Zrob dzieciom dobrze i wez sie do roboty zamiast pisac posty na grupach
    i przegladac internet, a najlepiej zrezygnuj z internetu, a
    zaoszczedzona kwote przeznacz na swoje biedne dzieci, bo chyba masz w
    zyciu priorytety zle poustawiane.

    --
    Karolek

  • 45. Data: 2011-11-09 11:11:43
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:
    > Ale skoro ktos liczy na znizki/dotacje, znaczy ze go nie stac.
    > Takie przywileje mozna traktowac jako bonus, a nie jako pomoc w
    > utrzymaniu dzieci, bo inaczej to bieda bedzie.

    Takie przywileje to jest świadoma dbałość państwa o przyszłość swoich
    obywateli. Odstępstwo od niego to jest właśnie dyskryminacja.
    Feministki, geje i inne palikoty mogą sobie krzyczeć ile wlezie.

    > Mnie na dzieci nie stac i ich nie robie.
    > Ale do niektorych to po prostu nie trafia.

    Uważaj bo możesz zapłacić oprócz podatku od wartości nieruchomości
    jeszcze bykowe i wtedy Twój pogląd egoistyczno-materialistyczny pogląd
    na świat ulegnie transformacji. :-)
    Myślisz że to jakieś science fiction? Demografii nie oszukasz kreatywną
    księgowością.

  • 46. Data: 2011-11-09 11:13:24
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale skoro ktos liczy na znizki/dotacje, znaczy ze go nie stac.
    > Takie przywileje mozna traktowac jako bonus, a nie jako pomoc w utrzymaniu
    > dzieci, bo inaczej to bieda bedzie.

    I tu się mylisz. Państwo zachęca biedniejszych do płodzenia "zróbcie sobie
    dziecko, my wam pomożemy zniżkami i ulgami"
    Bedni rodzice porobili sobie dzieciaczków i po dwóch trzech latach rząd mówi
    "Sorry, dość płacenia zniżek i ulg na dzieci radźta sobei sami a i nie
    zapominajcie o obowiązkach szkolnych" A że sam obowiązek szkolny kosztuje
    rodziców majątek. Ktoś wyliczył że można za te pieniądze które łoży się na
    kształcenie i wydatki z tym związane jak wycieczki szkolne, teatry, zielone
    szkoły płatne po kilkaset zł kupić mieszkanie.

    > Mnie na dzieci nie stac i ich nie robie.
    > Ale do niektorych to po prostu nie trafia.

    Powiedz to tym których rząd wziął na wabia ulgami które chce następnie
    zabrać.

    Marek

  • 47. Data: 2011-11-09 11:15:02
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Posluchaj buraczany skurwysynu. Mam onkologicznie chore male dziecko, moze
    jak juz mnie nie bedzie stac na leczenie to powinienem je uspic jak psa ?
    Jak bym cie spotkal to bym ci tak "wyjechal" bez swiadkow, ze nawet jakby
    cie bylo stac to mial bys problem ze zrobieniem czegokolwiek.
    Dorosnij smierdzacy gnoju.

    sz.

  • 48. Data: 2011-11-09 11:20:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 11:11, z pisze:

    > Takie przywileje to jest świadoma dbałość państwa o przyszłość swoich
    > obywateli.

    Taa 1000zl czy ile tam becikowego... swietna przyszlosc.
    Nie bede juz pisal jaki element spoleczny mysli o tych pieniadzach.

    > Odstępstwo od niego to jest właśnie dyskryminacja.

    Bzdura.

    > Feministki, geje i inne palikoty mogą sobie krzyczeć ile wlezie.

    Sorry, cos przeoczylem? Co oni maja do tego?
    Bo jakby co to te palikoty i inne geje to lewusy co za socjalem sa chyba
    pierwsi.

    > Uważaj bo możesz zapłacić oprócz podatku od wartości nieruchomości
    > jeszcze bykowe i wtedy Twój pogląd egoistyczno-materialistyczny pogląd
    > na świat ulegnie transformacji. :-)

    Moze materialistyczny, ale z cala pewnoscia nie egoistyczny, bo wlasnie
    mysle o przyszlosci malego czlowieka i nie funduje mu zycia w biedzie na
    dzien dobry.
    Bedzie mnie stac, to bedzie dziecko.

    > Myślisz że to jakieś science fiction? Demografii nie oszukasz kreatywną
    > księgowością.

    To raczej ksiegowosc chce sie oszukac demografia.

    --
    Karolek

  • 49. Data: 2011-11-09 11:25:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 11:15, szufla pisze:
    > Posluchaj buraczany skurwysynu.

    Co ty z tymi burakami... ze wsi jestes?

    > Mam onkologicznie chore male dziecko, moze
    > jak juz mnie nie bedzie stac na leczenie to powinienem je uspic jak psa ?

    Nie widze zwiazku.
    No chyba, ze bocian ci podrzucil, czy tam w kapuscie znalazles (skoro ze
    wsi jestes).

    > Jak bym cie spotkal to bym ci tak "wyjechal" bez swiadkow, ze nawet jakby
    > cie bylo stac to mial bys problem ze zrobieniem czegokolwiek.

    OK.
    Jak bedziesz w 3miescie to daj znac.

    > Dorosnij smierdzacy gnoju.

    A ty wez sie do roboty.
    Bo ojciec darmozjad to najgorsze co dziecku moze sie trafic.

    --
    Karolek

  • 50. Data: 2011-11-09 11:36:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-08 16:08, kamil pisze:

    > Myślę, że nas to Niemcy wykupują i żydzi z UE chcą zniewolić, ale kto tych Niemców
    zniewala w takim razie?

    Generalnie, UE do spółki z rządami krajów "okupuje" Europę. I weź popatrz na skutki.

    Np. politycznie motywowany projekt Euro - wspólna waluta bez wspólnego budżetu,
    wprowadzona wbrew logice finansowej (z wielkich, tylko Anglicy głośno protestowali
    i odmówili, ale ich olano). Cud że było tyle lat spokoju w gospodarce, to jakoś
    to się trzymało kupy, bo można było narastające napięcia zamiatać pod dywan.
    A teraz finansowi terroryści w rodzaju Grecji, a wkrótce pewnie Włoch trzymają
    cyngiel na spuście, co będzie, oj będzie kosztowało...