-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
ews.dfn.de!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Bezpieczenstwo pieszych wg Amerykanów
From: wowa <w...@g...pl>
References: <5db56e25$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<5db570c7$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Newsreader: MesNews/1.08.06.00-gb
Date: Sun, 27 Oct 2019 15:11:36 +0100
MIME-Version: 1.0
X-ICQ: 1701145376
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 14
Message-ID: <5db5a598$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.252.4
X-Trace: 1572185496 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 83.27.252.4:49910
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664492
[ ukryj nagłówki ]> www.nhtsa.gov/document/advancing-pedestrian-and-bicy
clist-safety
> polecam np. stronę 22 - bardzo dobry pomysł na dodatkowe oznakowanie poziome
> dodane kilka-kilkanaście metrów przed przejściem dla pieszych.
Znaczy że polecasz te rozwiązania? Cały problem wziął sie od tego
idioty co wymyślił że piesi, bicykle, madki z bombelkiem i inne takie
są równoprawnymi użytkownikami infrastruktury przeznaczonej dla
samochodów. Ja rozumiem że czasem trzeba przejść przez jezdnie ale
wkraczasz do obcego środowiska gdzie nie masz szans na przeżycie jeśli
sam się o to nie zatroszczysz. Kilkadziesiąt lat temu uczyli że możesz
wejść na pasy po UPEWNIENIU się że nic nie jedzie. Przy większym ruchu
należało przechodzić grupami coby nie tamować ruchu pojazdów. Tak, tego
uczyli milicjanci w szkołach podstawowych.
Wojtek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.19 15:48 Zenek Kapelinder
- 27.10.19 16:21 Kviat
- 27.10.19 16:45 Jacek Maciejewski
- 27.10.19 17:31 nadir
- 27.10.19 17:40 nadir
- 27.10.19 18:10 Kviat
- 27.10.19 19:02 Bolko
- 27.10.19 19:06 Bolko
- 27.10.19 19:07 kk
- 27.10.19 19:12 TomN
- 27.10.19 19:51 nadir
- 27.10.19 20:01 Kviat
- 27.10.19 20:35 Kviat
- 27.10.19 21:21 nadir
- 27.10.19 21:23 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=