  • 1. Data: 2015-06-15 13:30:35
    Temat: Blaszki do klawiatury
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Macie pojęcie, gdzie można kupić blaszki do klawiatury membranowej ?
    Potrzebne mi stałe źródło, powtarzalne. W Polsce, bo że u skośnych to
    wiadomo...

    Jednorazowo mi potrzeba jakieś 200 szt, (może poza pierwszym testowym
    zamówieniem), więc żadne "odzyski" nie wchodzą w grę niestety...

  • 2. Data: 2015-06-15 22:18:27
    Temat: Re: Blaszki do klawiatury
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 15 Jun 2015 13:30:35 +0200 sundayman <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Macie pojęcie, gdzie można kupić blaszki do klawiatury membranowej ?
    >Potrzebne mi stałe źródło, powtarzalne. W Polsce, bo że u skośnych to
    >wiadomo...

    Może zapytaj w http://www.qwerty.pl/ (tak, to ta firma co robiła
    kiedyś folie klawiatury do ZX Spectrum :-) ).

  • 3. Data: 2015-06-18 00:04:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-15 o 22:18, __Maciek pisze:

    > Może zapytaj w http://www.qwerty.pl/ (tak, to ta firma co robiła
    > kiedyś folie klawiatury do ZX Spectrum :-) ).

    znam, ale kupowanie elementów klawiatur stykowych w firmie produkującej
    takie klawiatury chyba nie jest dobrym pomysłem :)

    Znalazłem na ebayu, więc chyba tam...