  • 21. Data: 2014-08-06 10:29:32
    Temat: Re: Blondynka vs pijak
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-06 08:15, Użytkownik tck napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > ale ani grodzka ani krakowska ani trynitarska nie mozna legalnie jezdzic...

    Wiem i dlatego nie bramy starego miasta miałem na myśli.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-08-06 13:59:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jestem BARDZO przeciwny jeździe po pijaku, ale ...

    Ileż to razy słyszałem od żony która mnie odwoziła do domu "ale do garażu to
    samo sobie wjedź" :-)
    Teraz (kilkanaście lat później) już się nauczyła, ale co było to było.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2014-08-06 14:18:24
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-08-06 13:59, Ergie pisze:
> [...]
    > garażu to samo sobie wjedź" :-)
    > Teraz (kilkanaście lat później) już się nauczyła, ale co było to było.

    Też to znam. Ja mam tak nadal jak jedzie po mnie moim autem. Jak jedzie
    swoim to nie ma tego.
    Dziwne, tym bardziej, że ona jeździ Xsarą a ja 307SW. Nie wiele większe
    auto a już ma problem z garażem...

  • 24. Data: 2014-08-06 21:39:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    nie wiem czy to prawda ale mały update :

    http://www.wiocha.pl/1137694,Kobieta-za-kierownica

  • 25. Data: 2014-08-06 22:26:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 12:39:34 -0700 osobnik zwany Bolko napisał:

    > nie wiem czy to prawda ale mały update :
    >
    > http://www.wiocha.pl/1137694,Kobieta-za-kierownica

    starszego suchara już nie znalazłeś?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2014-08-06 22:32:06
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-08-06 22:26, Użytkownik - masti napisał::

    > starszego suchara już nie znalazłeś?

    Straszny z ciebie tetryk, zgorzkniały maruda i upierdliwiec: "Dodano:
    2014-08-02, 16:07:07"

  • 27. Data: 2014-08-06 22:43:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 22:32:06 +0200 osobnik zwany rAzor napisał:

    > Straszny z ciebie tetryk, zgorzkniały maruda i upierdliwiec: "Dodano:
    > 2014-08-02, 16:07:07"

    no tak. a ty wierzysz, że to wtedy było nagrane :)

  • 28. Data: 2014-08-06 23:56:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-08-05 22:13, RadoslawF pisze:

    > A gdzieś pisało że to był prywatny teren ?
    > Bo to że była tam jakaś brama tego nie gwarantuje.

    AFAIK na prywatnym terenie będzie to dokładnie takie samo przestępstwo
    jak na głównej ulicy w mieście...
    No może sąd dopatrzy się okoliczności łagodzącej :)

  • 29. Data: 2014-08-07 11:25:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w

    >AFAIK na prywatnym terenie będzie to dokładnie takie samo
    >przestępstwo jak na głównej ulicy w mieście...
    >No może sąd dopatrzy się okoliczności łagodzącej :)

    Nie ma sie dopatrywac, tylko patrzec na artykuly KK

    Art. 178a.

    § 1. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego,

    prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym,
    [...]

    § 2. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego,

    prowadzi na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub w strefie
    ruchu

    inny pojazd niż określony w § 1,

    "Ruch" jest niezdefiniowany, ale czynnosc parkowania trudno juz
    zakwalifikowac do "ruchu ladowego", a na prywatnym terenie jeszcze
    trudniej.
    Oczywiscie ten prywatny teren to moze byc np parking supermarketu czy
    wewnetrzna droga kopalni/huty o duzym natezeniu ... ruchu :-)

    J.

  • 30. Data: 2014-08-07 12:01:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-08-07 11:25, J.F. pisze:

    > "Ruch" jest niezdefiniowany, ale czynnosc parkowania trudno juz zakwalifikowac do
    "ruchu ladowego",

    Czy ja wiem? Jak nie ma definicji prawnej, to się stosuje słownikową, nie?
    Pojazd się poruszał nie? Po czym? Przecież nie płynął po wodzie ani też nie latał ;)