  • 11. Data: 2019-05-25 17:21:07
    Temat: Re: Boj sie swego samochodu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zmusza do tych przegladow czy nie zmusza?

  • 12. Data: 2019-05-25 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > to ja jednak moze
    > wole stare :-)

    Dlaczego? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 13. Data: 2019-05-28 11:35:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/05/2019 21:13, Robert Wańkowski wrote:

    > Napisali, że auto dzwoni do centrali BMW a ona dopiero pod 112.
    >
    > Robert

    W Oplu/Vauxhallu nawet jak nie masz aktywnego OnStar-a to i tak mozesz
    sie dodzwonic do konsultanta po nacisnieciu przycisku. Wiec karta
    pozostaje caly czas aktywna. Z tego co wybadalem u siebie w Insigni
    karta to AT&T.

  • 14. Data: 2019-05-28 11:36:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/05/2019 07:00, p...@g...com wrote:
    > Korki idą przed radio (tmc) ale jak ktoś nie ogarnia własnego auta to nie powinien
    pić i jechać ;-)

    > Ciekawie robi się z Oplem, PSA wykopał Niemców i chciał zrobić deal z chińczykami a
    tu peszek bo Trump Huawei odwalił :-)

    > https://www.kfz-betrieb.vogel.de/opel-schaltet-onsta
    r-ab-a-714118/

    Moim zdaniem jedyny plus Onstara to mozliwosc diagnostyki zdalnie
    (cisnienie w oponach). Jak wylacza to jestem ciekaw czy znajdzie sie
    ktos kto to rozpracuje i bedzie sie dalo wsadzic swoja karte SIM i
    uzywac tylko w celach diagnostycznych.

  • 15. Data: 2019-05-28 11:37:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/05/2019 00:07, Pszemol wrote:
    > "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    >
    > tak

    W Onstarze to jest SIM AT&T i sie loguje do kazdej sieci. Praktycznie
    przez caly czas masz 4G. Tak przynajmniej zeznaje wyswietlacz.