    From: Przemek O <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Bonus w embarcadero jbuilder vs RADPHP
    Date: Sun, 15 Apr 2012 12:44:57 +0200

    W dniu 2012-04-14 20:29, marek pisze:
    > Mam prośbę o poradę. Trochę programuję w Delphi (programy typu
    > kadry-płace, materiałówka , i inne w księgowości).
    > W ostatniej promocji kupiłem upgrade do delphi XE2 pro, a jako bonus mogę
    > sobie pobrać Jbuilder lub RadPHP. Musze sie zdecydowac do 16 kwietnia.
    > Co byście wybrali z tych dwóch produktów i dlaczego ?

    Jeśli naprawdę musisz wybrać tylko z tego, to wybrałbym RadPHP i nie
    dlatego że jest dobry, ale dlatego że od jbuildera jest wiele lepszych i
    darmowych. RadPHP jest dobry do "skrobniecia" czegoś prostego i na szybko.

    A tak przy okazji, naprawdę nie ma nic innego do wyboru? ZTCP były tam
    inne programy, np. do baz danych itp. Może to będzie sensowniejsze?

    pozdrawiam,
    Przemek O.