  • 21. Data: 2016-03-24 14:44:12
    Temat: Re: Brak zagrozenia
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:nd0ol0$uep$1$opajak@news.chmurka.net...

    Ale to jest skutek, a
    > przyczyna jest "niezagospodarowana ziemia" w postaci oglupionego przez
    > lewactwo spoleczenstawa. Zanim wiec zaczniesz urbanowac, zastanow sie
    > czemu to sluzy.

    W sumie masz rację. Powinniśmy odwołać się do najlepszych tradycji
    chrześcijaństwa, ogłosić nową wyprawę krzyżową i zaorać świat muzułmański.
    Co prawda w dzisiejszym świecie informacyjnym, trochę trudniej będzie
    motłochowi wytłumaczyć, że tak chciał Jezus, ale myślę że Watykan da radę, w
    końcu stać go będzie na dobre agencje PR.

    Wiwo

  • 22. Data: 2016-03-24 15:00:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pawel "O'Pajak" pisze tak:

    > A mowiac bardziej powaznie, czyli cynicznie, to ludzie chca
    > wierzyc w cos/kogos "nad nimi". Wierzyli od czasow kamienia
    > lupanego, widac taka jest ludzka natura, naturalna potrzeba.

    hue hue :)

    byleby tylko nie "chcieli" żeby inni też wierzyli w to co oni.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 29 latach?

  • 23. Data: 2016-03-24 15:02:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Masti, mam dla Ciebie wiadomosc. Wiadomosc nie jest nowa tak ogolnie,
    > ale dla Ciebie penie jest. Otoz, antyklerykalizm nie jest juz trendy.

    ja też mam dla Ciebie smutną wiadomość. Wisi mi co jest trendy ale skoro
    musisz być taki bardzo trendy to powinieneś zostać lewakiem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2016-03-24 16:10:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyprawa krzyzowa jest w trakcie realizacji. Obce wojska, bombardowania to nic innego
    jak wyprawa krzyzowa na miare XXI wieku. I specjalnie nie ma sie co dziwic ze
    tamtejsza ludnosc chce wziasc odwet na agresorze. Poniewaz atakowani nie moga
    wystawic regularnej rownorzednej armii i prowadzic obrony na wlasnym terenie to
    wybrali alternatywna metode prowadenia walki. I wszystko wskazuje ze na razie
    wygrywaja.

  • 25. Data: 2016-03-24 16:20:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Wiwo wrote:

    > W sumie masz rację. Powinniśmy odwołać się do najlepszych tradycji
    > chrześcijaństwa, ogłosić nową wyprawę krzyżową i zaorać świat muzułmański.

    twierdzisz, że masowe mordy to najlepsza tradycja chrześcijaństwa?
    W sumie masz rację.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-03-24 17:40:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24.03.2016 o 14:04, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Masti, mam dla Ciebie wiadomosc. Wiadomosc nie jest nowa tak ogolnie,
    > ale dla Ciebie penie jest. Otoz, antyklerykalizm nie jest juz trendy.

    Ile masz lat, że dla Ciebie liczy się to co trendy?
    No i pisuar u władzy szybko spowoduje, że antyklerykalizm wraz z innym
    zdrowymi antyfaszstowskimi działaniami bardzo szybko będzie bardziej
    trendy, niż obecnie galopujący i panujący klerykalizm i ciemnogrodyzm.

  • 27. Data: 2016-03-24 19:40:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 11:57, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Jak narazie, to zamachy sa tam, gdzie sa Muslimy/Araby.

    Ta? A przypomnij sobie może kto i gdzie zabił najwięcej ludziw pojedynkę
    w ostatnich - powiedzmy - 25 latach.
    Nie twierdzę, że muzułmanie (niektórzy!) nie dokonują aktów terroru w
    Europie, ale zwracam uwagę, że _nie_tylko_oni_

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 28. Data: 2016-03-24 19:56:52
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-24 o 19:40, LEPEK pisze:

> [...]
    > Nie twierdzę, że muzułmanie (niektórzy!) nie dokonują aktów terroru w
    > Europie, ale zwracam uwagę, że _nie_tylko_oni_

    nawet jak terroryzują tak samo jak swoi, to jakby ich nie było, to by
    było 2 razy mniej terroryzowania.

    a.

  • 29. Data: 2016-03-24 20:30:09
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jeżeli mówisz o Norwegii, to zdaje się, że chodziło mu właśnie o zwolenników
    przyjmowania imigrantów obcych kulturowo. Czyli reakcja na islam, muzułmanów i
    politykę multi-kulti. Już wtedy było ich tam całkiem sporo, a wtedy nikt nie myślał o
    obecnej fali imigrantów.

  • 30. Data: 2016-03-24 20:38:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 24.03.2016 14:04, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Masti, mam dla Ciebie wiadomosc. Wiadomosc nie jest nowa tak ogolnie,
    > ale dla Ciebie penie jest. Otoz, antyklerykalizm nie jest juz trendy. Na
    > prawde. Jeszcze kilkanascie lat temu jak ktos mowil jezykiem Urbana, to
    > byl (w niektorych srodowiskach) cool, trendi, dzezi itp. Teraz to raczej
    > zalosne.

    Jest czy nie jest trendy nie zmienia to faktu, że katolicy z mordowania
    wyrośli kilka stuleci temu. I pod tym względem nie ma co ich porównywać
    z muzułmanami. Również to, że "nasi" palili na stosach i kpadli z paroma
    wyprawami krzyżowymi, tudzież (to już szerzej "zachód") wymordowali
    Indian czy mieli czarnych niewolników w żadnym stopniu nie
    usprawiedliwia zachowania muzułmanów.

    > A mowiac bardziej powaznie, czyli cynicznie, to ludzie chca wierzyc w
    > cos/kogos "nad nimi". Wierzyli od czasow kamienia lupanego, widac taka
    > jest ludzka natura, naturalna potrzeba.

    Tu bym dyskutował, bo ja np jestem niewierzący, mimo że z wierzącej
    rodziny pochodzę, i potrzeby wiary nie odczuwam. No ale może dziwny
    jestem. Ponoć na łożu śmierci nawet komuchy się nawracały, choć wydaje
    mi się, że u mnie nic takiego nie nastąpi.

    > Jesli spoleczenstwa przestaja
    > wierzyc, to staje sie bezbronne wobec tego, co nadeszlo z Arabami.

    Bo ja wiem - np Węgrzy jacyś bardzo religijnie nie są. W każdym razie
    mniej niż Polacy.

    > Ale to jest skutek, a
    > przyczyna jest "niezagospodarowana ziemia" w postaci oglupionego przez
    > lewactwo spoleczenstawa.

    Znaczy twierdzisz, że bez religii ludzie głupieją? Nie wydaje mi się.
    Powiem nawet że osobiście mam na to zupełnie przeciwny pogląd;)

    > Zanim wiec zaczniesz urbanowac, zastanow sie
    > czemu to sluzy.

    A to inna sprawa. Sukienkowych ogólnie nie trawię (nie mylić z ogółem
    "chrześcijan", bo dopóki mnie nawracać nie chcą to ich sprawa co w
    niedzielę robią), bo wpieprzają się gdzie nie trzeba i robią z Kościoła
    korporację. Ale rzeczywiście jak miałbym wybierać między kalifatem a
    Rydzykiem...

    Shrek