    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
    <5fcbd89a$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <rqi5e4$lhj$1@dont-email.me>
    <5fccf23b$0$507$65785112@news.neostrada.pl> <rqit5n$9ub$1@dont-email.me>
    <5fcde5d3$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <rql95n$3vs$1@dont-email.me>
    <5fce832b$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcf1b1d$0$510$65785112@news.neostrada.pl> <rqn9c9$jha$1@dont-email.me>
    <5fcf2e17$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZsGzH.433127$hYm1.1121@fx41.ams1>
    <5fcf53ee$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <rqnkvs$fuv$1@dont-email.me>
    <5fcf5d48$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcf8137$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcf8653$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcfeaa0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd077fb$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd0ad10$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <rqqco3$u7j$1@dont-email.me>
    <5fd0e137$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 10 Dec 2020 07:49:53 GMT

    Dnia 09.12.2020 RadoslawF <r...@g...com> napisał/a:

    > Jak tylko nauczysz się cytować osobę której odpowiadasz.

    Tobie odpowiadałem, bo to Ty się przypierdoliłeś, że rzekomo
    polecam osobie poszukującej nowego sprzętu używkę. Tobie też
    tłumaczę, jak krowie na rowie, gdzie i dlaczego w wątku
    użyłem takich, a nie innych słów.

    Pod Twoim postem piszę, bo Tobie odpowiadam. Tobie odpowiadam,
    bo Tyś się przypierdolił. A że tłumaczę w odpowiedzi, gdzie i dlaczego
    w wątku użyłem takich a nie innych sformułowań nie oznacza
    że uważam, iż poglądy, z którymi polemizowałem przypisuje
    Tobie. Jak nie dotarło, to już nie ma szans dotrzeć.

    > Ale na brak wiedzy lub celowe hamstwo faktycznie nie poradzę.
    > Co najwyżej mogę piętnować takie zachowania.

    Naprawdę nie widzisz, że robisz z siebie idiotę?
    Z mojej strony EOT i plonk.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.