  • 1. Data: 2010-01-01 00:28:14
    Temat: Re: Brytyjskie Prawo Jazdy i Polskie Punkty Karne
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2009-12-30 04:10, some human being called *zsedc* claimed...
    > Witam
    >
    > 10 lat temu zdałem w Polsce prawo jazdy. Potem pojechałem do UK i w
    > związku z wymaganiem pracodawcy wymieniłem je na Brytyjskie prawo
    > jazdy. Przyjechałem do PL na święta i załapałem dwa razy suszarkę,
    > razem się uzbierało 10punktów.
    >
    > W UK można mieć max 12 punktów, w PL 24 punkty. I teraz pytanko, jak
    > oni to policzą. Czy te punkty idą na moje "konto punktowe" w UK, czy
    > to tylko w PL mam 10 punktów (i jeszcze 14 do zdobycia?), a w UK
    > jestem czysty?

    Dopóki system punktów karnych nie będzie ujednolicony w całej Unii
    Europejskiej, punkty nabyte w Polsce mogą sumować się tylko z innymi
    punktami nabytymi w Polsce. Innymi słowy: w Polsce masz 10 punktów, a w UK
    tyle ile tam nabyłeś i pod żadnym pozorem się to na dziś dzień nie sumuje.

    Pozdrowienia w 2010 roku! Szerokości! :-)

    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Starsze wątki