eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetBudżetowa karta graficzna (rozdzielczość 1920x1200) - co wybrać › Re: Budżetowa karta graficzna (rozdzielczość 1920x1200) - co wybrać
    From: j_d <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Budżetowa karta graficzna (rozdzielczość 1920x1200) - co wybrać
    Date: Tue, 10 Feb 2009 00:23:56 -0800 (PST)

    Witam!

    On 9 Lut, 21:12, "kreska" <krasiczynski_!@_!o_!p_!._!pl> wrote:

    > Czesc.
    >
    > Co do rozdzielczosci wyzszych niz 1280x1024 masz pewnie racje - wystarczy
    > karcie pozwolic je wlaczyc, ale na zintegrowanych grafikach rzadko da sie
    > podlaczyc dwa monitory.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    Ta zintegrowana karta to VIA/S3G UniChrome Pro IGP. Nie działam na
    dedykowanym sterowniku mojego monitora, tylko na domyślnym sterowniku
    monitora Windows (CRT - nie zmieniałem, bo działa OK). W konfiguracji
    karty pod przyciskiem "List All Modes" maksymalna rozdzielczość to
    1280x1024. Sterownik karty oczywiście od producenta płyty.

    Opis chipsetu tutaj: http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/p4-series
    /p4m800_pro/index.jsp

    Chyba to raczej ta karta jest bardzo słabiutka, więc wracamy do punktu
    wyjścia - co wybrać?

    j_d