  • 21. Data: 2018-04-08 17:13:55
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 15:49, j...@i...pl pisze:

    > Tyle to kosztuje Leaf. Polski produkt powinien kosztować połowę tego
    > ;)

    Wręcz przeciwnie. Będzie droższy, bo będzie go trzeba zrobić od zera a i
    tak okaże się niewypałem.

    Shrek

  • 22. Data: 2018-04-08 17:19:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 15:49, RadoslawF pisze:

    > Jak ktoś systematycznie krytykuje aktualny rząd to jest z totalnej
    > opozycji.

    No tak niespecjalnie powiedziałbym - po prostu obecny rzad nieustannie
    daje ludziom powody do krytyki. Ja na przykład niezmienni uważam, że
    sprawa "wypadku" ze straszydłem jest groteskowa. Czy czyni mnie to
    totalną opozycją? No chyba nie. Zresztą jak uważasz.

    > I nieprawda że nie srają na tej grupie wprost, sam pokazujesz
    > jak srasz nazywając ludzi mających inne niż ty poglądy pisiorami.

    Sorry - ale jak oni wymyślali ta nazwę, to sami się prosili, zresztą -
    we didn't start the fire;)

    > Z przyjemnością skrytykuje twoje zapędy do srania o polityce na tej
    > grupie.

    A krtytykuj. Demokrację póki co ma usenecie mamy.

    > A wracając do ruchu w salonach: szkoda że ten dobry wynik sprzedaży
    > nabijają głównie firmy a nie osoby prywatne.

    A to akurat od zawsze tak u nas było (przynajmniej po upadku komuny)
    niezależnie od opcji przy władzy.

    Shrek.

  • 23. Data: 2018-04-08 18:33:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 08 Apr 2018 15:49:45 +0200, j...@i...pl napisał(a):

    > Tyle to kosztuje Leaf. Polski produkt powinien kosztować połowę tego
    > ;)

    Jak ktoś dopłaci tą drugą połowę, to będzie ;)

  • 24. Data: 2018-04-08 18:55:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-04-2018 o 18:33, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak ktoś dopłaci tą drugą połowę, to będzie ;)

    No to dopóki nie wymyślą sposobu żeby jednak nie kosztował 160 tys,
    tylko dużo mniej, to w ogóle nie ma sensu się za to brać.

  • 25. Data: 2018-04-08 20:19:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Osoby prywatne to już prawie 30% rynku - to wg Ciebie zły wynik?

    Tak.
    No chyba że ktoś myśli kryteriami z poprzedniego ustroju.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-04-08 20:26:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 17:19, Shrek pisze:

> [...]
    > sprawa "wypadku" ze straszydłem jest groteskowa. Czy czyni mnie to
    > totalną opozycją? No chyba nie. Zresztą jak uważasz.

    Każdy rząd daje takie powody, żaden nie był tak masowo i bezsensownie
    krytykowany jak obecny. A dla przypomnienie wypowiedź prominentnego
    polityka którego wygrana PiS oderwała od koryta: "będziemy ich
    publicznie piętnować zawsze i za wszystko".

    > Sorry - ale jak oni wymyślali ta nazwę, to sami się prosili, zresztą -
    > we didn't start the fire;)

    Nie oni się prosili tylko ty uważasz takie chamskie zachowanie za normę.

    > A krtytykuj. Demokrację póki co ma usenecie mamy.

    Z przyjemnością.

    > A to akurat od zawsze tak u nas było (przynajmniej po upadku komuny)
    > niezależnie od opcji przy władzy.

    Bo dotychczasowi rządzący zwalniali z podatku obce firmy a dusili
    własnych przedsiębiorców i obywateli. Najwyższy czas aby
    to odwrócić.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-04-08 21:07:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 20:26, RadoslawF pisze:

    > Każdy rząd daje takie powody, żaden nie był tak masowo i bezsensownie
    > krytykowany jak obecny.

    Każdy jeden był. A ten się podkłada wyjątkowo, to wyjątkowo się z niego
    nabijają.

    > A dla przypomnienie wypowiedź prominentnego
    > polityka którego wygrana PiS oderwała od koryta: "będziemy ich
    > publicznie piętnować zawsze i za wszystko".

    No i? Nawet nie wiem który to. Grzesiu?

    > Nie oni się prosili tylko ty uważasz takie chamskie zachowanie za normę.

    Tak, tak. Sami się ogłosiliśmy najgorszym sortem, zdradzieckimi mordami
    i kanaliami;)

    > Z przyjemnością.

    Skoro ci to sprawia przyjemność, to smacznego;)

    Aczkolwiek ja już zgodnie z twoją wcześniejszą prośbą offtop polityczny
    kończę.

    > Bo dotychczasowi rządzący zwalniali z podatku obce firmy a dusili
    > własnych przedsiębiorców i obywateli. Najwyższy czas aby
    > to odwrócić.

    No fajnie by było. Na dzień dobry przetrzymują vat.

    Shrek

  • 28. Data: 2018-04-08 21:10:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 12:26:20 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Kosztujące jedyne 160kzł ;)

    Ale to nie musi być Tesla. Wystarczy zwykłe auto z napędem elektrycznym.

    Przecież elektryk jest mniej skomplikowany niż spalinowiec. Nie ma
    uzaadnienia dla takiej ceny przy seryjnej produkcji.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 29. Data: 2018-04-08 21:46:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-08 o 21:10, Maciek pisze:

    > Ale to nie musi być Tesla. Wystarczy zwykłe auto z napędem elektrycznym.

    A Tesla to co jest ?

    > Przecież elektryk jest mniej skomplikowany niż spalinowiec. Nie ma
    > uzaadnienia dla takiej ceny przy seryjnej produkcji.

    Zróbmy taką Teslę :-)

  • 30. Data: 2018-04-08 21:48:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 21:10:58 +0200, Maciek napisał(a):

    > Ale to nie musi być Tesla. Wystarczy zwykłe auto z napędem elektrycznym.
    >
    > Przecież elektryk jest mniej skomplikowany niż spalinowiec. Nie ma
    > uzaadnienia dla takiej ceny przy seryjnej produkcji.

    To co kosztuje to akumulator.

    Jak ma kosztować niewiele, to musi mieć mały akumulator, a to się wtedy
    nadaje tylko do małych autek miejskich a i tak nie będzie miało wielkiego
    zasięgu.

    Jeśli auto ma być większe, być zdolne do poruszania się z pozamiejskimi
    prędkościami i jeszcze mieć jakiś tam sensowny zasięg, to niestety
    akumulator do takiego auta będzie sporo kosztował.

    Te silniki elektryczne, jeśli mają być małe i lekkie, to też nie jest aż
    takie proste.

    Sam samochód z racji większej masy samochodów elektrycznych musi mieć też
    solidniejsze nadwozie, zawieszenie, felgi, opony - może nie są to
    największe kwoty, ale wszystko do kupy składa się na tą cenę.