  • 31. Data: 2018-04-08 21:50:29
    Temat: Re: Byłem dzisiaj na salonach
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-08 21:10, Maciek wrote:
    > Przecież elektryk jest mniej skomplikowany niż spalinowiec. Nie ma
    > uzaadnienia dla takiej ceny przy seryjnej produkcji.

    jest: http://www.epectec.com/batteries/cell-comparison.htm

    chyba ze chcesz nastepnego melexa - bo jak tak to sa taniutkie,
    romet kiedys mial
    https://www.otomoto.pl/oferta/aixam-romet-4e-ID6zQlr
    w.html

  • 32. Data: 2018-04-09 01:24:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 21:07, Shrek pisze:

    > Każdy jeden był. A ten się podkłada wyjątkowo, to wyjątkowo się z niego
    > nabijają.

    Nie podkłada się wyjątkowo, opozycja publicznie obiecywała że będą
    ich szkalować i piętnować i to robią.

    > No i? Nawet nie wiem który to. Grzesiu?

    No jasne, ty wiesz tylko którego z PiSu skrytykować.

    > Tak, tak. Sami się ogłosiliśmy najgorszym sortem, zdradzieckimi mordami
    > i kanaliami;)

    Nie my tylko wy.

    > Skoro ci to sprawia przyjemność, to smacznego;)

    Tobie biedaku przyjemność tylko jedzenie sprawia?

    W tym roku kalendarzowym też?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2018-04-09 09:50:02
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-04-07 o 15:10, Bok pisze:
    > Ford kia, fiat dacia
    >
    > ruch większy niż w biedronce
    >
    > a podobno bida źle się dzieje, pisiory złe, kaczor też a demokracja zagrożona

    Ja już nie patrzę.
    Dość mam tych wszystkich polskich projektów super samochodów.
    A teraz jeszcze na prąd.

  • 34. Data: 2018-04-09 09:51:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-04-09 o 09:50, robot pisze:

    > Ja już nie patrzę.
    > Dość mam tych wszystkich polskich projektów super samochodów.
    > A teraz jeszcze na prąd.

    Nie do tego wątku posłałem

  • 35. Data: 2018-04-09 10:19:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 21:48:54 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > To co kosztuje to akumulator.

    Akumulator 55 kWh do Tesli kosztuje około 28-30 tys. złotych.
    Goły silnik 1.4 do Opla Astry (nowy w ASO) kosztuje tyle samo.

    Elektryk nie ma skrzyni biegów, zbiornika paliwa, szeregu pomp, filtrów
    itp. i ma o wiele prostszy układ przeniesienia napędu.

    Nadal nie wiem, czym poza modą i chciwością są podyktowane ceny elektryków.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2018-04-09 12:18:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]

    >itp. i ma o wiele prostszy układ przeniesienia napędu.
    >Nadal nie wiem, czym poza modą i chciwością są podyktowane ceny

    elektronika tez swoje kosztuje.
    Filtry sa tanie, a skrzynia biegow ... na cene w aso bym nie patrzyl,
    ale ciekawe ile to producenta kosztuje ... stal jest tania, obrobka
    masowa tez ...

    J.

  • 37. Data: 2018-04-09 14:31:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 12:18:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > elektronika tez swoje kosztuje.
    > Filtry sa tanie, a skrzynia biegow ... na cene w aso bym nie patrzyl,
    > ale ciekawe ile to producenta kosztuje ... stal jest tania, obrobka
    > masowa tez ...

    Elektroniki masz masę również w autach spalinowych, więc zakładam 1:1, a
    autopilota naprawdę nie musi być w standardzie.
    Cenę podaję z ASO, bo bateria do polskiej *montowni* też zostanie przez
    chińskiego producenta dostarczona z odpowiednim narzutem...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 38. Data: 2018-04-09 15:08:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Elektroniki masz masę również w autach spalinowych, więc zakładam
    >1:1,

    Absolutnie nie taka sama.
    Falownik na 100kW swoje kosztuje.

    >a autopilota naprawdę nie musi być w standardzie.

    ALe na razie jest. Choc co to za autopilot ...

    >Cenę podaję z ASO, bo bateria do polskiej *montowni* też zostanie
    >przez
    >chińskiego producenta dostarczona z odpowiednim narzutem...

    Nie bylbym taki pewien. Moze byc cena promocyjna, zeby nie wystraszyc
    klienta ...

    J.

  • 39. Data: 2018-04-09 15:12:27
    Od: p...@g...com

    --Nie bylbym taki pewien. Moze byc cena promocyjna, zeby nie wystraszyc
    klienta ...

    ja mam takie przeczucie ze Musk zgoli baranow dwukrotnie raz przy kupnie a drugi raz
    jak gwarancja sie skonczy :-)

  • 40. Data: 2018-04-09 15:21:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-08 o 21:46, kk pisze: