eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwCSS, 3-kolumnowy layout, centrowanie zawartości środkowej kolumny › Re: CSS, 3-kolumnowy layout, centrowanie zawartości środkowej kolumny
  • Data: 2011-05-18 11:28:11
    Temat: Re: CSS, 3-kolumnowy layout, centrowanie zawartości środkowej kolumny
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 15:27, Robbo pisze:

    > Chciałem zrobić na stronie 3-kolumnowy layout, przy czym szerokość
    > środkowej kolumny ma być zmienna, szerokości kolumn lewej i prawej mają
    > być stałe, a ponadto zawartość środkowej kolumny ma być horyzontalnie
    > wycentrowana.

    style='background-color:blue;width:200px;position:re
    lative;float:left;z-index:1;'>left</div>
    style='background-color:green;float:left;position:ab
    solute;left:200px;right:200px;z-index:2'>center</div

    style='background-color:red;position:relative;width:
    200px;float:right;z-index:3;'>right</div>

    --
    the_foe