    From: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: CSS - Jak wyłączyć styl?
    Date: Tue, 14 Feb 2012 23:27:27 +0100

    W dniu 2012-02-14 19:17, Marek pisze:
    > Po niewczasie zerknąłem na domyślne ustawienie atrybutów right/left.
    > Ustawione są one na auto. To sugeruje, że "wyłączenie" atrybutu odbywa się
    > poprzez ustawienie jego domyślnej wartości. Może tak powinno się tego
    > dokonać?

    Dokładnie tak należy zrobić.

    > Z tym zerem mam obiekcje. Rozważ następujacą sytuację:
    >
    > left: 0;
    > right: 0;
    >
    > Do której krawędzi obiekt zostanie wyrównany? Lewej czy prawej?

    Do obu, a dokładnie: lewa krawędź tegoż elementu będzie 0px od lewej
    krawędzi jego "offset parent" (przodka wg którego dany element jest
    pozycjonowany), zaś prawa krawędź naszego elementu będzie 0px od prawej
    krawędzi jego "offset parent". W ten sposób dany element rozciągnie się
    na szerokość swojego "offset parent". Tak samo możesz zrobić z top i bottom.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";