  • Data: 2009-01-08 11:05:38
    Temat: Re: Canon 350D Karta pamieci
    Od: "PM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote in message
    news:gjrec8$3dc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Biker wrote:

    > Watpie aby limitem dla CF bylo 2GB. Sformatuj swoja karte na FAT32, jesli
    > sie uda (aparat obsluguje FAT32) to proponuje Preteca 233x 16GB.

    Witam.
    Nie wierzcie w to 233x u tej karty !!
    Ja uwierzyłem, kupiłem co prawda tylko 4GB i mam troche wolniejszą karte niż
    stary 1GB sandisk Ultra II.

    czyli na moim czytniku :
    odczyt -7 MB/s
    zapis - 4.6 MB/s

    zaś Sandisk w tym czytniku
    odczyt -6.57 MB/s
    zapis - 5.3 MB/s

    jak robię test w 350D to jest tak, że
    w 30 sekund na sandisku robi 33 rawy a na pretecu gdzieś 25-26.

    Nawet poszedłem do sklepu z reklamacją (Lorien w Warszawie).
    Pan Serwisant wziął, wsadził w czytnik (kiepski) i miał jeszcze gorzej,
    potem przynieśli lepszy czytnik to dostali zapis cos ok. 9MB a na tym
    sandisku (tez go wziąłem dla porównania) było ponad 10MB/s w zapisie.

    Mimo tego, że na stronie zapewniają o wydajności > 20MB/s reklamacji nie
    uznali - bo w opisie jest magiczne słówko 'transfer do' i Pan Serwisant
    mówił cos jeszcze o chwytach marketingowych.

    Odpuściłem, bo co sie będę z nimi wykłócał, a karta mi była potrzebna na
    wtedy akurat..