    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon EOS-M preview
    Date: Mon, 23 Jul 2012 13:20:28 +0200

    > To jeszcze nic, przejściówka z EF-M na EF-S i EF to jedyne... 200 baksów.
    > Czyli 1000 baksów za spacerówkę z dostępem do posiadanych obiektywów. Co
    > da
    > realnie 1000 Euro.
    > Już widzę te kolejki pod sklepami.

    Jak na razie nie znalazłem informacji czy ta przejściówka to tylko tuba
    przenosząca styki, czy jest tam jakaś elektronika.

    Jeśli protokół transmisji informacji pomiędzy aparatem a obiektywem jest
    taki sam jak w systemie EOS to wystarczy tuba, a to oznacza, ze za chwilę
    pojawi się odpowiednik Kenko z ceną 200zł a nie dolarów, a to już jest do
    przełknięcia.

    Pozdrawiam
    Ergie