  • 21. Data: 2013-02-13 16:04:19
    Temat: Re: Cejrowski - Bezpłatne parkowanie w miastach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości grup

    > szkoda tylko że w tych reportażach mija się z prawdą:
    > http://tierralatina.blox.pl/2008/04/Cejrowski-klamie
    .html
    > http://tierralatina.blox.pl/2009/07/Cejrowski-prostu
    je-Krecac-jeszcze-bardziej.html

    Ale, odróżniasz politykę od podróżowania?

    Jego wypowiedzi na tematy religijne i polityczne są jakie są, manipuluje
    rzeczywistością jak każdy kaznodzieja, polityk czy dziennikarz, który chce
    nas przekonać do swoich racji. Czy jest to naganne? Oczywiście! Ale w moim
    odczuciu nie umniejsza to jego zasług jako podróżnika-reportera. I choć jego
    książki nie są może opracowaniami naukowymi a raczej swobodnymi
    opowiadaniami, to wiele można się z nich dowiedzieć.

    > Lubiłem gościa, mam jego 2 książki i świetnie się czytały. Szkoda tylko że
    > to fantazja, o czym po raz pierwszy przekonałem się kiedy podał nazwę
    > jedynego węża (może żmii), który potrafi ścigać człowieka. Szkoda tylko,
    > że wujek gugle nie zna takiego węża :)

    A od kiedy google zna nazwy potoczne, lokalne lub zapisane fonetycznie?
    Czytałem jego książki i często używa on np. nazw zapisanych fonetycznie
    pochodzących od jakiegoś plemienia. Część tych nazw jest wyjaśniona w
    przypisach, ale nie wszystkie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2013-02-13 16:38:53
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości grup
    .html
    je-Krecac-jeszcze-bar
    > Ale, odróżniasz politykę od podróżowania?
    odróżniam, co nie zmienia faktu, że reportaż to nie może być fantazja

> [...]
    > Czytałem jego książki i często używa on np. nazw zapisanych fonetycznie
    > pochodzących od jakiegoś plemienia. Część tych nazw jest wyjaśniona w

    sorry, tez mogę podać nazwy pająków większych od człowieka z wymysloną
    przeze mnie nazwą.
    Uwierz mi, coś takiego jak wąż goniący za ofiarą to wujek gugle musiałby
    odnotować, nawet jakbyś morse'm wpisał nazwę w wyszukiwarce.

  • 23. Data: 2013-02-13 17:16:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > O rotację samochodów na miejscach parkingowych.

    No ale po co ta rotacja ?

    > Nie zauważyłeś, że przyjeżdżając np. do jakiegoś urzędu w centrum miasta,
    > gdzie jest strefa płatnego parkowania jednak w końcu można znaleźć
    > miejsce? Gdyby parkowanie było bezpłatne, to od godzin rannych wszystko
    > byłoby "zabite".

    Nie zauważyłem. Pewnie przez to, że nie potrzebuję iść do żadnego urzędu w
    centrum miasta. Może ich nie ma. Tak czy siak, urzędy mają parkingi dla
    petentów.

  • 24. Data: 2013-02-13 17:17:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

    > Bzdura
    > We wrocku od godz porannych wszystko w centrum jest zabite bez wzgedu czy
    > nie było płatne czy jest płatne.

    Widocznie ceny za niskie.
    --
    Albo płace za wysokie <rotfl>

  • 25. Data: 2013-02-13 17:28:02
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-02-13 17:16, John Kołalsky pisze:

    > No ale po co ta rotacja ?

    Żeby ktoś, kto idzie coś załatwić, kupić, odwiedzić itp. miał gdzie
    stanąć. A jak wszystkie miejsca zajmą rano pracownicy, to nie wystarczy
    miejsca dla klientów i petentów. Uprzedzając - tak, klienci i petenci są
    ważniejsi od pracowników, bo to właśnie dla nich są urzędy, sklepy i
    zakłady usługowe, a nie odwrotnie.

    > Nie zauważyłem. Pewnie przez to, że nie potrzebuję iść do żadnego urzędu
    > w centrum miasta. Może ich nie ma. Tak czy siak, urzędy mają parkingi
    > dla petentów.

    Skoro nie wiesz, czy tam są urzędy, to skąd ten śmiały wniosek, że każdy
    ma parking dla petentów? Z resztą nie wiem, jak tam u was w Katowicach,
    ale w Trójmieście niestety urzędy najczęściej nie mają takich. A poza
    urzędami w centrum są jeszcze sklepy, usługi itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2013-02-13 17:31:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Feb 2013 14:09:53 +0100 osobnik zwany Dawid napisał:

    > Jeden z inteligentniejszych ludzi.
    > Jego reportaże są super.

    zwłasza te rasistowskie teksty w reportażach z Afryki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2013-02-13 17:46:19
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13-02-2013 14:09, Dawid pisze:

    > Jeden z inteligentniejszych ludzi.
    > Jego reportaże są super.
    > Ty na 100% wolisz kucharzy, pieprzących trzy po trzy, podróżujących i
    > żrących za nie swoje.

    a cejrowski to te filmy i podroze finansuje ze swojej kieszeni? kazdy
    oglada to co lubi. moze i inteligentny, ale czasami sprawia wrazenie
    debila i do tego czesto mija sie z prawda, co wytkneli juz inni.

  • 28. Data: 2013-02-13 18:16:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > lubi. moze i inteligentny, ale czasami sprawia wrazenie debila i do tego czesto

    Tak z wlasnej, jak ma zamowienie to potem to sprzedaje. Z prawda sie mija raczej
    rzadko niz czesto w przeciwienstwie do wielu innych, wiec wez juz nie pierdziel bo
    stwarzasz wrazenie kretyna.

    sz.

  • 29. Data: 2013-02-13 21:22:46
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale w Trójmieście niestety urzędy najczęściej nie mają takich. A poza
    > urzędami w centrum są jeszcze sklepy, usługi itp.

    Takie pier....nie od rzeczy.
    Ktoś, kto będzie zmuszony załatwić sprawę to i tak zaparkuje i będzie
    parkował tyle czasu ile jest mu potrzebne.
    Jak nie na parkingu przed urzędem to na prywatnych, podwórkach. Poza tym
    samo parkowanie w strefach płatnych jest wydłużane w sposób sztuczny. Petent
    zamiast zaparkować, wysiąć spokojnie z auta, załatwić sprawę jak najszybciej
    i jak najszybciej odjechać to będzie krążył w koło urzędu kilka razy
    szukając miejsca, w którym będzie mógł zaparkować nieuiszczając opłaty. W
    ten sposób tworzą się na drogach korki na skutek sztucznie zwiększonego
    ruchu, a wszystko tylko przez zachłanność i debilizm rad i urzędników.
    Jak już nawet ktoś będzie zmuszony do zaparkowania w miejscu płatnym to
    traci kilka-kilkanaście minut tylko po to, żeby zdobyć kartę parkingową,
    wypełnić ją lub wykupić bilet z parkomatu, a nierzadko jeszcze pobrać
    pieniądze z bankomatu czy je rozmienić, aby móc uiścić opłatę. Poza tym
    opłaty za parkowanie zmuszają ludzi do parkowania między blokami na
    parkingach przeznaczonych dla mieszkańców, przez co robią się zgrzyty, bo
    mieszkańcy nie mają gdzie parkować. Ci zaś się bronią poprzez montowanie
    bram i szlabanów, które znów utrudniają ruch drogowy, bo samochody
    wjeżdzające i wyjeżdzające z takich parkingów czy osiedli utrudniają ruch na
    publicznych drogach. Sam mam tego przykład jak jeżdzę do szkoły muzycznej w
    centrum miasta po dzieciaka. Przejazd odcinka drogi 300m zajmuje nierzadko
    40 minut, bo na tym odcinku jest kilka takich bram, przed którymi bez
    przerwy zatrzymują się samochody, a ich kierowcy łaskawie czakają na
    otwarcie się bramy tamując ruch. Większość jest mieszkańcami danej wspólnoty
    mieszkaniowej (blokowiska), a inni zaś liczą na wjazd na płatny parking lub
    na skrawek wolnego miejsca przy bramie.

  • 30. Data: 2013-02-13 22:22:26
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > właśnie dla nich są urzędy, sklepy i zakłady usługowe, a nie odwrotnie.

    Czlowieku ! Powodem dlaczego w takiej Warszawie za chwile podniesie sie ceny i
    poszerza strefy (po co ?) jest tylko i wylacznie chec zysku i wpierdzielenie
    wszystkich na sile do komunikacji zbiorowej. Malo tego pada propozycja odplatnosci w
    weekendy, wtedy urzedy i wiekszosc firm chyba nie pracuje, nie ?
    Taki banalny przyklad: ciekawe jak beda dojezdzac rodziny np. na spacery do parku
    lazienkowskiego ? Pewnie nigdy nie byles i nie wiesz co tam sie dzieje.
    Nastepny: moj znajomy, ktory mieszka na ul.Pieknej dostal mozliwosc bezplatnego
    parkowania (niewielki roczny abonament) w strefie kilku parkometrow od wejscia do
    kamienicy, wiec zostal zmuszony do sprzedania auta !
    Tak ogranicza ruch w miescie HGW. Szkoda, ze jej to nie dotyczy :/

    sz.