  • 1. Data: 2009-01-01 17:02:37
    Temat: Re: Ceny Nehalem - i7 Core
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Grzegorz Kapusta wrote:
    > Czasami jednak się sprawdza. Faktycznie żywot 754 i 939 był krótki
    > i najlepiej było to przeczekać (ale kto wiedział?), natomiast płyty z socket

    Ale po co? Jeżeli komuś odpowiadały procesory Socket 754
    czy Socket 939, to czemu miał ich po prostu nie kupić i
    po pięciu latach dokonać wymiany całego komputera, jeżeli
    przestał mu odpowiadać?

    > AM2 dawały spore zabezpieczenie na przyszłość. Kupione ponad 2 lata temu
    > dzisiaj umożliwiają włożenie nowoczesnych procesorów dwurdzeniowych,
    > dołożenie najtańszej na rynku pamięci oraz posiadają wciąż "aktualne"
    > złącze grafiki - PCI Express.

    Nie zmienia to faktu, że najlepiej jest jednak kupić przyzwo-
    ity komputer, nie zwiększać swoich wymagań przez cztery lata,
    a potem wymienić tak dużo, ile się da. Albo wręcz kupić nową
    maszynę, a starą przeznaczyć do innych celów lub sprzedać.

    > Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku socket A, choć tu dużo
    > zależało od chipsetu, np. taki KT133 na wiele nie pozwalał.

    A ja tam dalej używam płyty z Socket A i tym samym procesorem,
    z którym ją kupiłem. Jedynie RAMu troszeczkę dołożyłem, jak
    się zrobił tani.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |