  • 1. Data: 2009-01-01 16:39:58
    Temat: Re: jaką nową drukarkę laserową do 400zł?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    alan_transceiver pisze:

    > Co do Samsungów, zraził mnie 1640, wyczytałem, że startowy toner nie ma
    > chipa, a reszta ma i przez to ciężko jest z namówieniem drukarki, żeby
    > drukowała dalej (podobno włożenie bezpiecznika nie pomaga, rozwiązaniem
    > jest przylutowanie jednej nóżki pamięci do masy w drukarce, ale szkoda
    > gwarancji). Jest jeszcze 2240, ale tutaj w ogóle informacji nie znalazłem.
    > Z tego co teraz wyczytałem na temat Xeroxa 3117, wystarczy wymienić
    > bezpiecznik w tonerze.

    Lipa Panie, lipa. Samsung chyba wycofal/przestal produkowac ML-2010 (nie
    moge go nigdzie znalezc, nawet na allegro nie ma), bo toner nie mial
    zadnych chipow, bezpiecznikow itp. Wszystko co trzeba robic to walic
    toner i zmieniac beben swiatloczuly a teraz jak czytam co piszesz to az
    mnie ciarki przechodza, ze takie numery trzeba robic :/

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-01-02 12:52:40
    Od: alan_transceiver <f...@i...x>

    Maciej Browarczyk pisze:

> [...]
    > toner i zmieniac beben swiatloczuly a teraz jak czytam co piszesz to az
    > mnie ciarki przechodza, ze takie numery trzeba robic :/

    Taka jest cena tanich drukarek... Tak czy inaczej Xerox 3117 jest zgodny
    z Samsungiem 2010. Kupiłem w Realu za 199zł, była wyprzedaż. Sporo tego
    tam jeszcze leżało.

    Pozdrawiam!